Már öt élesztővel boldogabbá tehetjük a rászorulók karácsonyát
Karácsony előtti közös jótékonysági akcióra invitálja a vásárlókat a Budafoki élesztő gyártója a partner pékségek bevonásával. A vevők nemcsak a rászorulók ünnepi süteményeiről gondoskodhatnak, hanem azt is eldönthetik, melyik szervezet kapja meg az ajándékcsomagokat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/11/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2021-11-30-15.24.45-300x174.png)
Gondoskodj egy rászoruló család karácsonyáról is
A „Gondoskodj egy rászoruló család karácsonyáról is” felhívás arra buzdít mindenkit, hogy az ünnepi sütéshez szükséges élesztő megvásárlásával olyan karitatív szervezet munkáját segítse, amely hátrányos helyzetű családokat támogat.
Az ünnepi, „A gondoskodás otthon kezdődik!” nyereményjátékban egyszerre legalább 5 darab 50 grammos Budafoki élesztő vásárlásával lehet részt venni, a blokk adatait az eleszto.hu weboldalra feltöltve. A Lesaffre Magyarország Kft. a partner pékségeivel közösen vállalja, hogy annyi karácsonyi süteményből, finom és ropogós bejgliből álló ajándékcsomagot juttat el a rászoruló családoknak, amennyi kódfeltöltés érkezik.
A vásárlók az ünnepi sütéshez szükséges élesztő megvásárlásával nemcsak egy rászoruló család szebb karácsonyához járulhatnak hozzá, hanem a weboldalon arra is szavazhatnak, hogy melyik szervezet kapja az adománycsomagokat, hogy aztán az továbbíthassa még karácsony előtt az általa kiválasztott családoknak. A nyereményakció december 15-ig tart, ezt követően készítik el az akcióhoz csatlakozó pékségek a süteményeket.
A játékban résztvevő vásárlók versenyben lesznek az 5 darab 100 ezer forintos Media Markt utalványért is, amelyek szabadon felhasználhatók az üzletlánc áruházaiban és webshopjában bármilyen elektronikai eszköz vásárlására.
Kapcsolódó cikkeink
1,25 millió adagnak megfelelő mennyiségű ételt adományoz az Arla és a Nestlé a FareShare-nek
Az Arla és a Nestlé együtt 1,25 millió adagnak megfelelő…
Tovább olvasom >Másodszor indul tavaszi élelmiszergyűjtő kampány a Tescóban
A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók aflatoxin terhelését vizsgálták a Nébih szakemberei
A Debreceni Egyetem és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >