Már most elkezdődött a karácsonyi bevásárlás
Épphogy véget ért a nyár, de az üzletláncok már a karácsonyra készülnek, a gazdasági válság és a megváltozott vásárlói szokások kényszere alatt. A legfrissebb nyugat-európai felmérések szerint a fogyasztók már most elkezdték a karácsonyi bevásárlást.
Nagy-Britanniában a megkérdezettek fele nyilatkozott úgy, hogy már elkezdte az ajándékok vásárlását, közülük 75 százalék ezt azzal indokolta, hogy így próbálja egyenletesebben elosztani a költségeket. A vásárlók harmada azt tervezi, hogy kevesebbet költ idén, mint 2008-ban.
Az egyik legnagyobb áruházlánc, az Asda szóvivője szerint egyértelmű igény mutatkozik a karácsonyi termékek – díszek, csomagolópapírok – árusítására, még ha sokan csodálkoznak is ezen.
Hasonló a helyzet az Egyesült Államokban is. A hírek szerint az amerikai piac egyik legjelentősebb szereplője, a Kmart kezdte a sort, amikor múlt héten több New York-i üzletében is kiemelt helyen kezdte árusítani a karácsonyhoz kapcsolódó termékeket, kiegészítőket.
Hazánkban egyelőre még nem találkoztunk hasonló lépésekkel, ám könnyen lehet, hogy idén hozzánk is hamarabb érkezik a szezon – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >