Az önfegyelem bajnokai is élvezhetik a Pöttyös klasszikus ízét
Finom egyensúly, egészségesebb kivitelben: a klasszikus Túró Rudi évtizedek óta megszokott, harmonikus ízélményét kínálja a Fitt Pöttyös család legújabb tagja, immár harminc százalékkal csökkentett cukortartalommal, ugyanakkor édesítőszermentesen. Az üzletek polcain már elérhető Túró Rudi elsősorban azokat célozza, akiknek klasszikus ízvilág mellett az is számít, hogy a nassolás során az egészségesebb alternatívát válasszák.
Az 1968 óta Magyarországon gyártott és forgalmazott Túró Rudi két évvel ezelőtt bevezetett, újgenerációs fitt verziói azoknak is édes kényeztetést ígérnek, akik nassoláskor is odafigyelnek a cukortartalomra. A formabontó, joghurtos bevonatos Túró Rudik után most megszületett a termékcsalád legújabb tagja, a klasszikus Pöttyös fittebb testvére, az étbevonós Fitt Pöttyös, így az önfegyelem bajnokainak sem kell lemondaniuk a jól ismert Túró Rudi ízélményről.
A Túró Rudi mátészalkai gyárában sokáig kísérleteztek azzal, hogyan lehet úgy megújítani, fittebbé tenni a tradicionális terméküket, hogy a lágy túró és a vékony, ropogós étbevonat jól megszokott ízharmóniája ne sérüljön. A próbálkozásokat siker koronázta: Magyarország kedvenc túródesszertjéből immár kevesebb cukrot tartalmazó, ugyanakkor édesítőszerektől mentes változat is készül. A ma már számos kiszerelésben és ízben elérhető Pöttyös Túró Rudi új formában tér vissza a gyökerekhez: 100 grammra vetítve harminc százalékkal alacsonyabb cukor-, és huszonöt százalékkal magasabb túrótartalom, valamint a jól megszokott ízélmény várja a fogyasztókat.
A Pöttyös Túró Rudi több mint 50 éve a hazai háztartások egyik kedvence: a magyarok többsége heti rendszerességgel fogyaszt valamilyen Pöttyös terméket, a Túró Rudikat pedig előszeretettel visszük ajándékba külföldi barátainknak is.
Kapcsolódó cikkeink
Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: anyagi biztonság? nagyon vegyes a kép
A középkorú magyarok 26 százaléka rendelkezik 589 ezer forintos jövedelemmel,…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >