Az önfegyelem bajnokai is élvezhetik a Pöttyös klasszikus ízét
Finom egyensúly, egészségesebb kivitelben: a klasszikus Túró Rudi évtizedek óta megszokott, harmonikus ízélményét kínálja a Fitt Pöttyös család legújabb tagja, immár harminc százalékkal csökkentett cukortartalommal, ugyanakkor édesítőszermentesen. Az üzletek polcain már elérhető Túró Rudi elsősorban azokat célozza, akiknek klasszikus ízvilág mellett az is számít, hogy a nassolás során az egészségesebb alternatívát válasszák.
Az 1968 óta Magyarországon gyártott és forgalmazott Túró Rudi két évvel ezelőtt bevezetett, újgenerációs fitt verziói azoknak is édes kényeztetést ígérnek, akik nassoláskor is odafigyelnek a cukortartalomra. A formabontó, joghurtos bevonatos Túró Rudik után most megszületett a termékcsalád legújabb tagja, a klasszikus Pöttyös fittebb testvére, az étbevonós Fitt Pöttyös, így az önfegyelem bajnokainak sem kell lemondaniuk a jól ismert Túró Rudi ízélményről.
A Túró Rudi mátészalkai gyárában sokáig kísérleteztek azzal, hogyan lehet úgy megújítani, fittebbé tenni a tradicionális terméküket, hogy a lágy túró és a vékony, ropogós étbevonat jól megszokott ízharmóniája ne sérüljön. A próbálkozásokat siker koronázta: Magyarország kedvenc túródesszertjéből immár kevesebb cukrot tartalmazó, ugyanakkor édesítőszerektől mentes változat is készül. A ma már számos kiszerelésben és ízben elérhető Pöttyös Túró Rudi új formában tér vissza a gyökerekhez: 100 grammra vetítve harminc százalékkal alacsonyabb cukor-, és huszonöt százalékkal magasabb túrótartalom, valamint a jól megszokott ízélmény várja a fogyasztókat.
A Pöttyös Túró Rudi több mint 50 éve a hazai háztartások egyik kedvence: a magyarok többsége heti rendszerességgel fogyaszt valamilyen Pöttyös terméket, a Túró Rudikat pedig előszeretettel visszük ajándékba külföldi barátainknak is.
Kapcsolódó cikkeink
Trikolór Túró Rudival jelentkezik a Pöttyös
A párizsi olimpia közeledtével új termékkel, Trikolór Túró Rudival jelentkezik…
Tovább olvasom >Olimpiai sikereinkért kéz a kézben: a Magyar Olimpiai Bizottság és a Pöttyös közös kampányt indít
2024-ben minden sportszerető ráérezhet a szurkolás ízére! A Pöttyös és…
Tovább olvasom >Édességipar: veszített vonzerejéből Németország mint üzleti helyszín
A Német Édességipari Szövetség (BDSI) arra figyelmeztet, hogy a költségterhek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >