Már GLS-sel is szállít a Rossmann
Egyre többen szerzik be a drogériai termékeket online, a netes vásárlásokat pedig a főváros és az agglomeráció mellett egyre gyakrabban indítják vidékről is a Rossmann Magyarországnál. A drogériabolt-hálózat webshopja 6 milliárd feletti forgalommal zárta a tavalyi évet, ami az azt megelőző évhez képest több mint 30%-os fejlődés. Ebben a vállalat szerint a felhasználóbarát értékesítési felületeknek és a kiszámítható és gyors szállításnak kulcsszerepe van. Most a vásárlói igényeket felmérve bővítették a kiszállítást nyújtó partnerek körét a GLS futárszolgálat csatlakozásával.
6 milliárd forint feletti forgalommal zárta a tavalyi évet a Rossmann webshopja. Az Online Drogéria jelentős bővülést könyvelhetett el a múlt év során: éves szinten 12%-kal több terméket adtak el online és egy év alatt több mint 30%-ot fejlődtek.
Kitart az online vásárlás lendülete
„2022-ben az előző évhez képest 12%-kal több terméket adtunk el online, ami jól mutatja az utóbbi évek vásárlási szokásainak átalakulását: egyre többen használják ki az internetes rendelés adta lehetőségeket és láthatóan nagy igény van az Online Drogéria szolgáltatásaira. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél egyszerűbbé és gyorsabbá tegyük a rendelési folyamatot, megújult mobilapplikációnk esetében is törekedtünk a felhasználóbarát funkciók fejlesztésére, most pedig bővítettük a házhoz szállítási opciók körét is”
– emelte ki Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország webshop vezetője.
Az online vásárlók jelentős része még mindig Budapestről és az agglomerációból kerül ki, de a vidéki rendelések száma is folyamatosan növekszik, a GLS-sel való együttműködés pedig főként ezeknek az igényeknek a kiszolgálásában jelent előrelépést a drogéria számára.
Még kényelmesebb az online vásárlás
A webshopon és a mobilapplikáción keresztül leadott rendelések esetében a vásárlók személyesen a Rossmann üzletekben is átvehetik a termékeket vagy különböző házhoz szállítási szolgáltatások közül választhatnak. Amellett, hogy drogérialánc egyedülálló, 5 órán belüli saját autós kiszállítási módja is rendkívüli ütemben fejlődik, legutóbb a GLS futárszolgálattal is tovább bővült a szállítási lehetőségek köre.
Fürjes Ádám hozzátette:
„A Rossmann számára mindig is kiemelten fontos volt, hogy a fogyasztói igényeknek a lehető legjobban meg tudjunk felelni, ezért a szállítási módok bővítéséről is megkérdeztük a vásárlóinkat. Az erre vonatkozó kutatás több mint 1700 kitöltőjének 80,8%-a nyilatkozta azt, hogy a már meglévő partnerek mellett leginkább a GLS-t látná még szívesen a Rossmann-nál, mi pedig erre a vásárlói igényre reagálva vezettük be a korábbiak mellé az új házhozszállítási opciót”.
„Hálásak vagyunk a vásárlók bizalmáért. Ez a visszajelzés megerősít minket abban, hogy jó úton járunk, hiszen a GLS-nél mindig az ügyfelek igényeit szem előtt tartva fejlesztettük szolgáltatásainkat. Nagy öröm számunkra, hogy hozzájárulhatunk a Rossmann további növekedéséhez. Országos lefedettségű hálózatunkban naponta több mint 2000 olyan futár kollégánk járja az utakat, akiknek a címzettek elégedettsége a legfontosabb, így a Rossmann vásárlóit is biztosíthatjuk arról, hogy megrendelésükkel a csomag felvételét követő munkanapon keresni fogjuk őket”
– mondta Havasi Gábor, a GLS Hungary értékesítési vezetője.
2023-ban a Rossmann a forgalom és a volumen stabil növekedésére számít, az online csatornánál pedig további dinamikus emelkedést vár.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Új dinamikák a drogériapiacon: a dm vezet, a Müller megelőzte a Rossmannt
A hazai drogérialáncok élmezőnyében komoly átrendeződés zajlott le 2024-ben: a…
Tovább olvasom >Az apróságok a legnagyobb figyelmet érdemlik – Baba Kuponhéttel vár a Rossmann!
Elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket a Rossmann…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >