Kínai cég előzi a Facebookot
A Tencent jelenleg a világ legértékesebb közösségi médiavállalata, miután a hongkongi tőzsde keddi kereskedési napján a részvényeik árfolyama 4,52 százalékot emelkedett és ezzel piaci értékben megelőzték a Facebookot – olvasható az origo-n.
A kínai Tencent több területen is az élmezőnyben van, hiszen a cég nevéhez fűződik például a League of Legends nevű videójáték, amely már több mint egy évtizede a világ egyik legnépszerűbb számítógépes játéka, emellett pedig az egymilliárd felhasználóval rendelkező WeChat és a hozzá társuló érintésmentes fizetési megoldás is az övék.
Az elemzők szerint még közel sincs vége a növekedésnek.
Thomas Chong, a Jefferies szakértője további 44 százalékos emelkedést prognosztizál, ami egyáltalán nem lenne meglepő, mivel a jelenleg a világ 7. legértékesebb vállalatának számító Tencent a mesterséges intelligencia és az online kereskedelem területén is egyre komolyabb szereplőnek számít.
Mindemellett nemrég bejelentették, hogy a Tencent segít majd a kínai kormánynak megalkotni és tesztelni a digitális jüant, ha pedig a projekt sikeres lesz, az az egekbe röpítheti a Tencent árfolyamát. A vállalat az utóbbi időben az Egyesült Államokban is terjeszkedett, ahol videójáték stúdiót vásároltak. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Februárban csökkent a fogyasztói árindex Kínában, bő egy éve először
Kínában februárban több mint egy éve először csökkent a fogyasztói…
Tovább olvasom >100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka
Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó…
Tovább olvasom >„Winefluencer” klubot indít a brit Aldi a közösségi médiában
A brit Aldi által elindított „Winefluencer Club” nevű kezdeményezéssel lehetőséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >