Már csaknem száz Minőségi Magyar termék a CBA üzletekben
A közel háromezer üzletet tömörítő bolthálózat két éve hírdette meg ezt a címet, hogy a maga eszközeivel próbálja visszafordítani a magyar élelmiszer-termelő és -feldolgozó vállalatok számának csökkenését.
Bár a Minőségi Magyar termékkör forgalma az 500 milliárd forintot meghaladó
bruttó összforgalomhoz képest csekély, annak 1-2 százalékát teszi ki, de az
üzletlánc elkötelezett a program hosszú távú sikere iránt. Abban bíznak, hogy a
termékek száma egyszer meghaladja a kétszázat is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >