Már csaknem száz Minőségi Magyar termék a CBA üzletekben
A közel háromezer üzletet tömörítő bolthálózat két éve hírdette meg ezt a címet, hogy a maga eszközeivel próbálja visszafordítani a magyar élelmiszer-termelő és -feldolgozó vállalatok számának csökkenését.
Bár a Minőségi Magyar termékkör forgalma az 500 milliárd forintot meghaladó
bruttó összforgalomhoz képest csekély, annak 1-2 százalékát teszi ki, de az
üzletlánc elkötelezett a program hosszú távú sikere iránt. Abban bíznak, hogy a
termékek száma egyszer meghaladja a kétszázat is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >