Új partnerrel dolgozik az Access4you az akadálymentes bevásárlóközpontokért
A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége (MBSZ) értékközvetítő szerepet vállal az esélyegyenlőség és akadálymentesség ügyében, és az Access4you Internationallel együttműködve támogatja a speciális igényű emberek hozzáférését a kereskedelmi központokhoz.

Az Access4you célja a bevásárlóközpontok hozzáférhetőségének felmérése és az akadálymentesség európai védjegy általi tanúsítása
“Azt gondoljuk, hogy kettős célt szolgálunk.” – jelentette ki az MBSZ főtitkára, Balatoni Judit. – “A speciális igényű embereknek is ugyanúgy hozzá kell férniük egy bevásárlóközpont szolgáltatásaihoz, mint bárki másnak, legyen az vásárlás, mozizás vagy bármilyen közösségi élmény. Ez pedig az általunk képviselt tagok számára is kifizetődő, hiszen egyrészt a társadalom ezen 15%-ának fogyasztói ereje nem elhanyagolható, másrészt segítünk a Szövetség tagjainak a fenntartható és emberközpontú stratégia megteremtésében.”
Az Access4you célja a bevásárlóközpontok hozzáférhetőségének felmérése és az akadálymentesség európai védjegy általi tanúsítása.
“A bevásárlóközpontokban a speciális igényű emberek egyszerűen és hatékonyan sok mindennapi ügyet el tudnak intézni, ki tudnak kapcsolódni. Ha információt adhatunk ennek az érintetti csoportnak az ingatlanok akadálymentességéről, azzal segítjük őket a társadalom aktív részévé válni.” – tette hozzá Berecz Balázs, az Access4you alapítója és ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >Az akadálymentesebb vásárlásért indítanak közös programot a GLAMOUR-napok szervezői és az Access4you
Magyarországon többszázezren élnek valamilyen fogyatékossággal, milliónyian közlekednek babakocsival, és még…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodást kötött a BDPST Group és a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.
A BDPST Group portfóliójába tartozó DOME Kft. és a Budapest…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >A belgák 23,7 millió utazást tettek 2024-ben
A belga állampolgárok 2024-ben 23,7 millió külföldi utazást tettek, mintegy…
Tovább olvasom >