Új partnerrel dolgozik az Access4you az akadálymentes bevásárlóközpontokért
A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége (MBSZ) értékközvetítő szerepet vállal az esélyegyenlőség és akadálymentesség ügyében, és az Access4you Internationallel együttműködve támogatja a speciális igényű emberek hozzáférését a kereskedelmi központokhoz.
“Azt gondoljuk, hogy kettős célt szolgálunk.” – jelentette ki az MBSZ főtitkára, Balatoni Judit. – “A speciális igényű embereknek is ugyanúgy hozzá kell férniük egy bevásárlóközpont szolgáltatásaihoz, mint bárki másnak, legyen az vásárlás, mozizás vagy bármilyen közösségi élmény. Ez pedig az általunk képviselt tagok számára is kifizetődő, hiszen egyrészt a társadalom ezen 15%-ának fogyasztói ereje nem elhanyagolható, másrészt segítünk a Szövetség tagjainak a fenntartható és emberközpontú stratégia megteremtésében.”
Az Access4you célja a bevásárlóközpontok hozzáférhetőségének felmérése és az akadálymentesség európai védjegy általi tanúsítása.
“A bevásárlóközpontokban a speciális igényű emberek egyszerűen és hatékonyan sok mindennapi ügyet el tudnak intézni, ki tudnak kapcsolódni. Ha információt adhatunk ennek az érintetti csoportnak az ingatlanok akadálymentességéről, azzal segítjük őket a társadalom aktív részévé válni.” – tette hozzá Berecz Balázs, az Access4you alapítója és ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Az akadálymentesebb vásárlásért indítanak közös programot a GLAMOUR-napok szervezői és az Access4you
Magyarországon többszázezren élnek valamilyen fogyatékossággal, milliónyian közlekednek babakocsival, és még…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Az FMCG áruházláncok közül elsőként kapott akadálymentességi tanúsítványt az Auchan
Az Auchan Magyarország cégkultúrájában a társadalmi felelősségvállalás, a szolidaritás és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >