Már az üzleti utazók is turistáskodnak
A világ vezető szállodaüzemeltetőjének, az Accor Csoportnak tapasztalatai szerint az üzleti utazások egyre inkább összeolvadnak a magán, pihentető jellegű utakkal. Az új trendek másfajta felkészülést igényelnek az utazótól. Innovatív, üzleti utazóknak szóló, egyúttal rengeteg szabadidős funkciót és igényt is kiszolgáló ingyenes iPad alkalmazást fejlesztett az Accor Away on Business by Accor néven.
Az internetnek, a fejlett mobiltechnológiának és mobileszközöknek köszönhetően ma már szinte minden számítógéphez kötött munka bárhol végezhető a világon. Ezért könnyen adja magát a lehetőség, hogy az üzleti célú utazásokat pár nap plusz magánjellegű kirándulással egészítsék ki az utasok. A tervezés ebben az esetben azonban nagyobb körültekintést igényel, ezért pár dolgot mindenképpen érdemes szem előtt tartani. A legfontosabb, hogy maradjon elég idő az utazás minden részletének megszervezésére és szállásfoglalásra, hiszen csak jó szervezéssel összeegyeztető a munka és a pihenéssel. A folyamatos naprakészség és hatékony munkavégzés szempontjából elengedhetetlen céges naptárak és levelek szinkronizálása, emellett a találkozók pontos helyének és elérési útvonalainak elmentése.
Az Accor szállodacsoport ezeket a funkciókat ötvözte egyetlen iPad alkalmazásban. Az ingyenes Away on business applikáció egy átlátható, felhasználó barát felületre integrál minden olyan funkciót, amire az üzleti utazónak szüksége lehet, hogy az út szervezése minden eddiginél könnyebb legyen. Ezzel rengeteg időt és költséget spórol meg, hiszen nem kell minden funkcióra külön alkalmazást letölteni és tesztelni. Az applikációban 30 úti cél között válogathatnak az utazók New Yorktól kezdve Buenos Airesen át, a sokszor látogatott európai nagyvárosokig. Az alkalmazás egyik legnagyobb hozzáadott értéke, hogy a benne található városokban az út minden perce megszervezhető, a tárgyalásoktól elkezdve az étteremválasztáson át, a szórakoztató programokig. Sőt még a környéken állomásozó LinkedIn ismerősöket is összegyűjti.
Nem meglepő tehát, hogy az üzleti utazók fiatalabb generációja utazásai során már gyakorlatilag létezni sem tud mobileszközei nélkül.
„Mivel régóta és gyakran utazunk, ezért szerencsére az utazás megszervezése egyre kevesebb időt vesz igénybe. A mobileszközök nélkül valószínűleg elveszettek lennénk, a szinkronizálásnak és a felhő alapú szolgáltatásoknak köszönhetően szó szerint bárhol tudunk dolgozni, rengeteg időt spórolunk ezzel.” –mondta el Klementz Panni, akit testvérével, Klementz Katával 2009-ben a LOFFICE Coworking megalapításáért és a coworking kultúra magyarországi meghonosításáért 2010-ben az Év Fiatal Vállalkozóinak választották.
Az alkalmazás működéséről rövid videós összefoglaló: http://youtu.be/biblajbh2pU
Appstore: http://itunes.apple.com/us/app/away-on-business-by-accor/id642962191?mt=8
(Accor)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >