Már az Unilever is a növényi alapú húspótlókra fókuszál
Partnerségre lép az Unilever az ENOUGH nevű élelmiszer-tech céggel, hogy új, növényi alapú hústermékeket hozzon a piacra.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/05/unilever-to-switch-to-recyclable-toothpaste-tubes-300x174.jpg)
A növényi húsoké a jövő
Az ENOUGH jól illeszkedik az Unilever gyorsan növekvő húsalternatív-brandjéhez, a The Vegetarian Butcherhez amely 2020-ban 70%-os növekedést produkált.
Az ENOUGH egy egyedülálló nulla-hulladék fermentációs folyamat során magas minőségű proteint termel, egy természetes gomba felhasználásával, amelyet megújuló növényekkel, búzával, kukoricával táplál.
A folyamat során létrejövő ABUNDA mikroprotein egy teljes élelmiszeralapanyag, amely magas rostokban és esszenciális aminosavakban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >Stratégiai együttműködést kötött a MATE és a Béres
Dr. Gyuricza Csaba, a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem rektora,…
Tovább olvasom >