Már az Unilever is a növényi alapú húspótlókra fókuszál
Partnerségre lép az Unilever az ENOUGH nevű élelmiszer-tech céggel, hogy új, növényi alapú hústermékeket hozzon a piacra.

A növényi húsoké a jövő
Az ENOUGH jól illeszkedik az Unilever gyorsan növekvő húsalternatív-brandjéhez, a The Vegetarian Butcherhez amely 2020-ban 70%-os növekedést produkált.
Az ENOUGH egy egyedülálló nulla-hulladék fermentációs folyamat során magas minőségű proteint termel, egy természetes gomba felhasználásával, amelyet megújuló növényekkel, búzával, kukoricával táplál.
A folyamat során létrejövő ABUNDA mikroprotein egy teljes élelmiszeralapanyag, amely magas rostokban és esszenciális aminosavakban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >