Már az Unilever is a növényi alapú húspótlókra fókuszál
Partnerségre lép az Unilever az ENOUGH nevű élelmiszer-tech céggel, hogy új, növényi alapú hústermékeket hozzon a piacra.

A növényi húsoké a jövő
Az ENOUGH jól illeszkedik az Unilever gyorsan növekvő húsalternatív-brandjéhez, a The Vegetarian Butcherhez amely 2020-ban 70%-os növekedést produkált.
Az ENOUGH egy egyedülálló nulla-hulladék fermentációs folyamat során magas minőségű proteint termel, egy természetes gomba felhasználásával, amelyet megújuló növényekkel, búzával, kukoricával táplál.
A folyamat során létrejövő ABUNDA mikroprotein egy teljes élelmiszeralapanyag, amely magas rostokban és esszenciális aminosavakban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >