Már az Unilever is a növényi alapú húspótlókra fókuszál
Partnerségre lép az Unilever az ENOUGH nevű élelmiszer-tech céggel, hogy új, növényi alapú hústermékeket hozzon a piacra.

A növényi húsoké a jövő
Az ENOUGH jól illeszkedik az Unilever gyorsan növekvő húsalternatív-brandjéhez, a The Vegetarian Butcherhez amely 2020-ban 70%-os növekedést produkált.
Az ENOUGH egy egyedülálló nulla-hulladék fermentációs folyamat során magas minőségű proteint termel, egy természetes gomba felhasználásával, amelyet megújuló növényekkel, búzával, kukoricával táplál.
A folyamat során létrejövő ABUNDA mikroprotein egy teljes élelmiszeralapanyag, amely magas rostokban és esszenciális aminosavakban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
Stabil árbevétel-növekedésről számolt be az Unilever a 2025-ös év második…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >