Már az Unilever is a növényi alapú húspótlókra fókuszál
Partnerségre lép az Unilever az ENOUGH nevű élelmiszer-tech céggel, hogy új, növényi alapú hústermékeket hozzon a piacra.

A növényi húsoké a jövő
Az ENOUGH jól illeszkedik az Unilever gyorsan növekvő húsalternatív-brandjéhez, a The Vegetarian Butcherhez amely 2020-ban 70%-os növekedést produkált.
Az ENOUGH egy egyedülálló nulla-hulladék fermentációs folyamat során magas minőségű proteint termel, egy természetes gomba felhasználásával, amelyet megújuló növényekkel, búzával, kukoricával táplál.
A folyamat során létrejövő ABUNDA mikroprotein egy teljes élelmiszeralapanyag, amely magas rostokban és esszenciális aminosavakban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Beszállt az ADIA és a Goldman Sachs a Häagen-Dazst gyártó Froneribe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával újít a Magnum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A német nagykereskedelmi árak éves és havi összevetésben is emelkedtek szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szeptemberben 9,88 százalékra gyorsult az élelmiszerinfláció Romániában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A zöld jövőről egyeztetett Palkovics László Sopronban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >