Már angol nyelven is elvégezhető marketing mesterképzés a BGN-n
Gyakorlatfókuszú, akár egy év alatt, 2023 szeptemberétől immáron angol nyelven is elvégezhető marketing mesterképzés indul a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán (BGE KKK). Vezetője Dr. Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, aki az őszi félévben csatlakozott a BGE csapatához.

A magyar és angol nyelven, nappali és levelező tagozaton, valamint állami ösztöndíjas és önköltséges formában is elérhető képzésre 2023. február 15-ig lehet jelentkezni
A BGE Külkereskedelmi Karán a gyakorlatfókuszú, akár egy év alatt is elvégezhető marketing mesterszak tartalma folyamatosan megújul, 2023 szeptemberétől pedig már angol nyelven is elérhető. A naprakész elméleti és gyakorlati ismereteket adó képzésen a hallgatók élő, céges megbízásokon dolgozhatnak, ötleteiket az ügyfeleknek prezentálhatják. A szak vezetője Dr. Papp-Váry Árpád, aki közel két évtizede dolgozik a felsőoktatásban, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, valamint aktív branding tanácsadó.
„A BGE mindig is híres volt hosszú évtizedekre visszavezethető, kiváló marketingkommunikációs képzéséről, melynek legendás szakemberek rakták le az alapjait, illetve tanítanak most is az intézményben. Megtiszteltetés volt hozzájuk csatlakozni tavaly ősszel”
– mondta el Dr. Papp-Váry Árpád, a mesterszak vezetője.
Hozzátette:
„A BGE kereskedelem és marketing alapképzése jelenleg is piacvezető az országban. Szeretnék hasonló eredményt elérni a marketing mesterszak területén is. Bízom benne, hogy növelni tudjuk a jövőben hallgatóink számát, és sokan választják majd az angol nyelvű képzésünket is. Fontosnak tartom kiemelni, hogy a marketing területén dolgozó, sok éves tapasztalattal rendelkező szakemberek a megszokott két év helyett, akár egy év alatt is elvégezhetik ezt a mesterszakot, korábban teljesített tárgyaik és munkahelyi tapasztalataik beszámításával.”
Kapcsolódó cikkeink
Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >