Már a Távol-Keleten is terjeszkedik a Kőröstej a HAJDÚ sajtokkal
Egyedüli magyar kiállítóként képviselte hazánkat a Kőröstej csoport a Hajdú sajtmárkával az idei Hongkongi Élelmiszeripari Vásáron. A távol-keleti élelmiszerláncok beszerzői elismerően nyilatkoztak a kiállított sajtokról, és jó esély van arra, hogy Európa és a Közel-Kelet után a Távol-Keleten is kaphatók lesznek majd a hazai finomságok.
Ázsia legnagyobb élelmiszeripari kiállítására 26 országból 1400 kiállító érkezett és mutatta be termékeit a nagyközönségnek, illetve a szakma képviselőinek. Az augusztus 11-15. között megrendezett eseményre több mint 490 ezren látogattak ki, valamint jelentős, 21 ezres létszámmal a kereskedők, és a különböző élelmiszerláncok beszerzői is képviseltették magukat.
A Kőröstej élen jár a magyar élelmiszerek külföldi népszerűsítésében, hiszen a párizsi SIAL-tól a Dubajban évente megrendezett Gulfoodig saját, egyedi standon mutatják be sajtjaikat és Magyarországot a legnagyobb élelmiszeripari világrendezvényeken.
Az ázsiai kiállításon való részvétellel elsődleges céljuk az volt, hogy népszerűsítsék az itthon is igen kedvelt Hajdú sajtmárkát, valamint, hogy a jelenleg 40 országban kapható finomságokat a Távol-Keleten is megismertessék a különböző élelmiszerláncok képviselőivel, a kereskedőkkel és nem utolsósorban a fogyasztókkal is. A magyar standot meglátogatta Dr. Garai Péter, Magyarország Hongkongi Főkonzulátusának Külgazdasági Attaséja is.
Bár Kínában a sajtfogyasztásnak alig vannak hagyományai, népszerűsége növekvőben van. A legnépszerűbbnek a kóstolók körében a Hajdú Parenyica, a Joghurtsajt, a Grill sajt, a Hajdú Happy háromszögsajt és a Krémfehér sajtok bizonyultak. A termékek az egész régió kereskedőinek fantáziáját megmozgatták, hiszen hongkongi, kínai, japán, maláj, indiai és a koreai forgalmazók is érdeklődtek irántuk.
Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Kft. ügyvezetője a rendezvényre vonatkozóan elmondta: „A Kőröstej a legnagyobb magyar sajtexportőr, Hajdú márkájú sajtjaink sok országban számítanak fogalomnak. Eladásaink 65-70%-a külföldre irányul, kiváló exportcsapattal rendelkezünk. Éppen ezért tartottuk fontosnak, hogy Ázsia felé is nyissunk. Óriási eredménynek tartom, hogy a kiállítás időszakában nemcsak a vásár látogatóival találkoztak kollégáink, de a legnagyobb hongkongi kereskedelmi láncok központjaiban is személyesen tudtak egyeztetni az együttműködési lehetőségekről.
Kapcsolódó cikkeink
Hajdú tejszínes krémsajt visszazárható üvegben
Ez az új, selymes állagú krémsajt valódi különlegesség. Miközben minősége…
Tovább olvasom >Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >Hajdú áfonyás-jalapeños grillsajt 240 g
A Hajdú grillsajtcsalád jelentős nemzetközi sikerei mellett hosszú évek óta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >