Már a Távol-Keleten is terjeszkedik a Kőröstej a HAJDÚ sajtokkal
Egyedüli magyar kiállítóként képviselte hazánkat a Kőröstej csoport a Hajdú sajtmárkával az idei Hongkongi Élelmiszeripari Vásáron. A távol-keleti élelmiszerláncok beszerzői elismerően nyilatkoztak a kiállított sajtokról, és jó esély van arra, hogy Európa és a Közel-Kelet után a Távol-Keleten is kaphatók lesznek majd a hazai finomságok.
Ázsia legnagyobb élelmiszeripari kiállítására 26 országból 1400 kiállító érkezett és mutatta be termékeit a nagyközönségnek, illetve a szakma képviselőinek. Az augusztus 11-15. között megrendezett eseményre több mint 490 ezren látogattak ki, valamint jelentős, 21 ezres létszámmal a kereskedők, és a különböző élelmiszerláncok beszerzői is képviseltették magukat.
A Kőröstej élen jár a magyar élelmiszerek külföldi népszerűsítésében, hiszen a párizsi SIAL-tól a Dubajban évente megrendezett Gulfoodig saját, egyedi standon mutatják be sajtjaikat és Magyarországot a legnagyobb élelmiszeripari világrendezvényeken.
Az ázsiai kiállításon való részvétellel elsődleges céljuk az volt, hogy népszerűsítsék az itthon is igen kedvelt Hajdú sajtmárkát, valamint, hogy a jelenleg 40 országban kapható finomságokat a Távol-Keleten is megismertessék a különböző élelmiszerláncok képviselőivel, a kereskedőkkel és nem utolsósorban a fogyasztókkal is. A magyar standot meglátogatta Dr. Garai Péter, Magyarország Hongkongi Főkonzulátusának Külgazdasági Attaséja is.
Bár Kínában a sajtfogyasztásnak alig vannak hagyományai, népszerűsége növekvőben van. A legnépszerűbbnek a kóstolók körében a Hajdú Parenyica, a Joghurtsajt, a Grill sajt, a Hajdú Happy háromszögsajt és a Krémfehér sajtok bizonyultak. A termékek az egész régió kereskedőinek fantáziáját megmozgatták, hiszen hongkongi, kínai, japán, maláj, indiai és a koreai forgalmazók is érdeklődtek irántuk.
Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Kft. ügyvezetője a rendezvényre vonatkozóan elmondta: „A Kőröstej a legnagyobb magyar sajtexportőr, Hajdú márkájú sajtjaink sok országban számítanak fogalomnak. Eladásaink 65-70%-a külföldre irányul, kiváló exportcsapattal rendelkezünk. Éppen ezért tartottuk fontosnak, hogy Ázsia felé is nyissunk. Óriási eredménynek tartom, hogy a kiállítás időszakában nemcsak a vásár látogatóival találkoztak kollégáink, de a legnagyobb hongkongi kereskedelmi láncok központjaiban is személyesen tudtak egyeztetni az együttműködési lehetőségekről.
Kapcsolódó cikkeink
Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >Hajdú áfonyás-jalapeños grillsajt 240 g
A Hajdú grillsajtcsalád jelentős nemzetközi sikerei mellett hosszú évek óta…
Tovább olvasom >Egy magyar sajtmárka hihetetlen világsikerei
Dubajban, Bejrútban, Katarban, és számos más távoli vidéken találunk minőségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >