Már a Távol-Keleten is terjeszkedik a Kőröstej a HAJDÚ sajtokkal
Egyedüli magyar kiállítóként képviselte hazánkat a Kőröstej csoport a Hajdú sajtmárkával az idei Hongkongi Élelmiszeripari Vásáron. A távol-keleti élelmiszerláncok beszerzői elismerően nyilatkoztak a kiállított sajtokról, és jó esély van arra, hogy Európa és a Közel-Kelet után a Távol-Keleten is kaphatók lesznek majd a hazai finomságok.
Ázsia legnagyobb élelmiszeripari kiállítására 26 országból 1400 kiállító érkezett és mutatta be termékeit a nagyközönségnek, illetve a szakma képviselőinek. Az augusztus 11-15. között megrendezett eseményre több mint 490 ezren látogattak ki, valamint jelentős, 21 ezres létszámmal a kereskedők, és a különböző élelmiszerláncok beszerzői is képviseltették magukat.
A Kőröstej élen jár a magyar élelmiszerek külföldi népszerűsítésében, hiszen a párizsi SIAL-tól a Dubajban évente megrendezett Gulfoodig saját, egyedi standon mutatják be sajtjaikat és Magyarországot a legnagyobb élelmiszeripari világrendezvényeken.
Az ázsiai kiállításon való részvétellel elsődleges céljuk az volt, hogy népszerűsítsék az itthon is igen kedvelt Hajdú sajtmárkát, valamint, hogy a jelenleg 40 országban kapható finomságokat a Távol-Keleten is megismertessék a különböző élelmiszerláncok képviselőivel, a kereskedőkkel és nem utolsósorban a fogyasztókkal is. A magyar standot meglátogatta Dr. Garai Péter, Magyarország Hongkongi Főkonzulátusának Külgazdasági Attaséja is.
Bár Kínában a sajtfogyasztásnak alig vannak hagyományai, népszerűsége növekvőben van. A legnépszerűbbnek a kóstolók körében a Hajdú Parenyica, a Joghurtsajt, a Grill sajt, a Hajdú Happy háromszögsajt és a Krémfehér sajtok bizonyultak. A termékek az egész régió kereskedőinek fantáziáját megmozgatták, hiszen hongkongi, kínai, japán, maláj, indiai és a koreai forgalmazók is érdeklődtek irántuk.
Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Kft. ügyvezetője a rendezvényre vonatkozóan elmondta: „A Kőröstej a legnagyobb magyar sajtexportőr, Hajdú márkájú sajtjaink sok országban számítanak fogalomnak. Eladásaink 65-70%-a külföldre irányul, kiváló exportcsapattal rendelkezünk. Éppen ezért tartottuk fontosnak, hogy Ázsia felé is nyissunk. Óriási eredménynek tartom, hogy a kiállítás időszakában nemcsak a vásár látogatóival találkoztak kollégáink, de a legnagyobb hongkongi kereskedelmi láncok központjaiban is személyesen tudtak egyeztetni az együttműködési lehetőségekről.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonul a Deliveroo Hongkongból
A helyi étel-házhozszállítási piac sajátos kihívásaira hivatkozva április 7-én leáll…
Tovább olvasom >Hajdú tejszínes krémsajt visszazárható üvegben
Ez az új, selymes állagú krémsajt valódi különlegesség. Miközben minősége…
Tovább olvasom >Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >