Már a Nespresso Professional kávépárnák is új életre kelhetnek
Újabb mérföldkövéhez érkezett a Nespresso hazai újrahasznosítási programja. Idén májustól már az irodaházak, a szállodák és az éttermek igényeihez szabott speciális Nespresso Professional kávépárnák visszaküldésére is van lehetőség, újrahasznosításukról pedig a Nespresso Professional kizárólagos magyarországi disztribútora, a Lyreco CE, SE Magyarországi fióktelepe gondoskodik.
A Nespresso márka esszenciáját a kiváló minőségű kávé, a kényelem és a fenntartható működés hármas pillére jelenti. A cég üzleti felhasználóknak szánt kávégépeinek értékesítése Magyarországon 2013-ban indult fejlődésnek. A speciális, az otthoni kávégépeknél megszokottól eltérően, kávépárnákkal működő gépek forgalmazását hazánkban több európai országhoz hasonlóan az irodai kellékek forgalmazására specializálódott Lyreco CE, SE Magyarországi fióktelepe végzi. Az elmúlt években egyre több hazai vállalatnál, irodaházban és vendéglátóegységben találkozhatunk a Nespresso Professional kávéival.
A Nespresso Professional kávépárnák fő alapanyaga az alumínium, amely amellett, hogy a kávéfőzés pillanatáig megőrzi a kávéőrlemények frissességét és kiváló minőségét, végtelen alkalommal újrahasznosítható, bekerülve az alumíniumfeldolgozás körforgásába pedig számos további termék formájában kelhet új életre.
A Nespresso újrahasznosítási programja idén májustól a Professional kávékapszulák visszagyűjtésével tovább bővül. A most bevezetett szolgáltatás réven Magyarországon is lehetőség nyílik a Nespresso 2020-ig tartó célkitűzése, vagyis a 100 százalékos visszagyűjtési arány elérésére.
A használt Nespresso Professional kávépárnákat, azok magyarországi disztribútora, a Nespresso partnere, a Lyreco CE, SE Magyarországi fióktelepe gyűjti vissza a kapszularendelés kiszállításával egyidejűleg, speciális, ingyenesen rendelhető gyűjtőtasakban.
A visszagyűjtött Nespresso Professional kávépárnákat a hagyományos Nespresso otthoni kávégépekhez használt kapszulákhoz hasonló módon hasznosítják újra.
Kapcsolódó cikkeink
A japán % Arabica prémium kávézólánc első magyar egysége megnyitott Budapesten
Megnyílt a japán tulajdonosi háttérrel rendelkező, % Arabica prémium kávézólánc…
Tovább olvasom >A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Valentin-napra is jó program lehet piros fényben játszani
A február sokak számára az év egyik leglehangolóbb hónapja. A…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >A SPAR saját rendezvényeivel is építi a munkatársi közösségét, amelyek keretében elismerik a szakma kiválóságait is
A SPAR, mint munkaadó számára kiemelten fontos a kollégák megbecsülése:…
Tovább olvasom >