Már a Nespresso Professional kávépárnák is új életre kelhetnek
Újabb mérföldkövéhez érkezett a Nespresso hazai újrahasznosítási programja. Idén májustól már az irodaházak, a szállodák és az éttermek igényeihez szabott speciális Nespresso Professional kávépárnák visszaküldésére is van lehetőség, újrahasznosításukról pedig a Nespresso Professional kizárólagos magyarországi disztribútora, a Lyreco CE, SE Magyarországi fióktelepe gondoskodik.
A Nespresso márka esszenciáját a kiváló minőségű kávé, a kényelem és a fenntartható működés hármas pillére jelenti. A cég üzleti felhasználóknak szánt kávégépeinek értékesítése Magyarországon 2013-ban indult fejlődésnek. A speciális, az otthoni kávégépeknél megszokottól eltérően, kávépárnákkal működő gépek forgalmazását hazánkban több európai országhoz hasonlóan az irodai kellékek forgalmazására specializálódott Lyreco CE, SE Magyarországi fióktelepe végzi. Az elmúlt években egyre több hazai vállalatnál, irodaházban és vendéglátóegységben találkozhatunk a Nespresso Professional kávéival.
A Nespresso Professional kávépárnák fő alapanyaga az alumínium, amely amellett, hogy a kávéfőzés pillanatáig megőrzi a kávéőrlemények frissességét és kiváló minőségét, végtelen alkalommal újrahasznosítható, bekerülve az alumíniumfeldolgozás körforgásába pedig számos további termék formájában kelhet új életre.
A Nespresso újrahasznosítási programja idén májustól a Professional kávékapszulák visszagyűjtésével tovább bővül. A most bevezetett szolgáltatás réven Magyarországon is lehetőség nyílik a Nespresso 2020-ig tartó célkitűzése, vagyis a 100 százalékos visszagyűjtési arány elérésére.
A használt Nespresso Professional kávépárnákat, azok magyarországi disztribútora, a Nespresso partnere, a Lyreco CE, SE Magyarországi fióktelepe gyűjti vissza a kapszularendelés kiszállításával egyidejűleg, speciális, ingyenesen rendelhető gyűjtőtasakban.
A visszagyűjtött Nespresso Professional kávépárnákat a hagyományos Nespresso otthoni kávégépekhez használt kapszulákhoz hasonló módon hasznosítják újra.
Kapcsolódó cikkeink
Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Specialty kávé: új hullám a csészében
A kőolaj után a világ második legnagyobb mennyiségben forgalmazott terméke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >