Már 800 magyar beszállítója van a Tesconak
Bővíteni kívánja magyar beszállítóinak körét a Tesco Global Áruházak Zrt. a minőségi termékkínálat növelése érdekében – közölte a társaság kereskedelmi igazgatója csütörtökön Pécsett. Az üzletlánc októberben már 40 új beszállítóval szerződött.
David B. Wood a cég dél-dunántúli regionális beszállítói fórumán tartott sajtótájékoztatón elmondta: a Tesco jelenleg mintegy 800 magyar beszállító termékeit értékesíti. Ez év októbere óta 40 új partnerrel szerződtek, akiknek 130 terméke már kapható az áruházakban. Úgy vélte, hogy a kezdeményezés különösen kedvező a kis- és középvállalkozásoknak, amelyek lehetőséget kapnak a megjelenésre, termékeik piacra juttatására, a Tesco pedig egyre több kiváló és különleges minőségű árut kínálhat vevőinek – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >