Már 70 éve ébred velünk a világ

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 05. 20. 08:00

Bronz: 70 éves a NESCAFÉA NESCAFÉ 70. születésnapját 2009. május 14-től július 1-ig tartó promóciósorozattal ünnepelte a Nestlé Hungária Kft.

A SPAR, Coop, Tesco és Penny üzletekben egymást követték a nyereményjátékok, amelyekben bármely két NESCAFÉ termék vonalkódjának és a vásárlást igazoló blokk fénymásolatának beküldésével lehetett részt venni. Minden helyszínen a fődíj 1 millió forint volt Erste bankkártyán, de kisorsoltak még 540 db vásárlási utalványt és 800 db pendrive-ot is. A promóció erőteljes tv-támogatást kapott, mindig az aktuális láncnak megfelelő promóciós taggel ellátva. A főbb NESCAFÉ termékek promóciós csomagolásban jelentek meg az üzletek polcain. A kiemelt partnereknél testreszabott akciók futottak. Az ajándék fémdoboz hozzácsomagolását a kereskedők és a vásárlók is örömmel fogadták. Az instore kommunikáció számos POS-elemet tartalmazott, így az akció részletei megjelentek szórólapon, plakáton, raklaptakarón, polccsíkon, displayes másodkihelyezéseken és a láncolatok újságaiban is.
A nescafe.hu oldalon pop-up formában elhelyezett hirdetés hívta fel a figyelmet a promócióra. A nyereményzóna.hu oldalon is elhelyezték az akció hirdetését. Az egész promóciós aktivitást sikeres PR-kampány kísérte.

A siker titkát a test-reszabott promóciók és a hozzájuk kötődő masszív másodlagos kihelyezések jelentették. A vásárlók mozgósításán keresztül a láncok érdekeltté tétele biztosítva volt. A tv-megjelenés a kereskedelmi partnereknek is előnyt biztosított az adott időszakban. A médiában és a boltokban egységes, egymást erősítő márkamegjelenés valósult meg.
Az elismerést a hozzá tartozó díjakkal Kerek Boglárka, a Nestlé Hungária Kft. brand managere vette át.

Kapcsolódó cikkeink