Már 60 Rossmann üzletben elérhetők Ördög Nóra sminktermékei
Június elejétől már 60 kiemelt Rossmann üzletben találkozhatunk az Ördög Nóra nevével fémjelzett Nora Beauty sminktermékek teljes választékával. A 27 budapesti és 33 vidéki üzlet mellett a Rossmann Online Drogériájában is beszerezhetők az egyedülálló többfunkciós sminkek, a drogérialánc és a márka pedig további hosszútávú, több éves kizárólagossági együttműködésben állapodott meg.
Ördög Nóra és a Helia-D közös, alig több mint 9 hónapos sminkmárkája a Nora Beauty júniustól országszerte már 60 Rossmann üzletben várja teljes választékával a vásárlókat. Bár a drogérialánccal való együttműködésük nem újkeletű, az eddig csak kevesebb üzletben elérhető szűkített portfólió szinte azonnal tapasztalható sikere most egy hosszabb távú elköteleződésről szóló szerződést hívott életre.
„Nagyon élvezem, hogy most ebben a témában is van lehetőségem végig járni a lépcsőfokokat, megismerni azt, hogy egy ilyen vállalkozásnak az életében milyen fázisok vannak, hogyan kell üzletet építeni, terméket fejleszteni. Valamint hogyan lehet – ha valami jót, ha valami minőségit csinál az ember – felkelteni olyan nagyobb üzleti szereplőknek az érdeklődését, mint például a Rossmann, akiken keresztül pedig sokkal több emberhez el lehet juttatni ezeket a termékeket. Nagyon büszke vagyok, és biztos vagyok benne, hogy ez az összebútorozás most mindenkinek az életében egy jelentős dolog”
– mondta el Ördög Nóra a Rossmann-nal közös szerződés ünnepélyes aláírásáról készített vlogjában.
Az Ördög Nóra által tervezett Nora Beauty termékek olyan választ nyújtanak, amelyek modern és okosmegoldásokkal több funkciót sűrítenek magukba, időt spórolva ezzel a felhasználóknak. Az alapelvek között szerepel, hogy a smink szolgálja az embert, és ne fordítva. A termékek kényelmes, gyorsan felvihető, könnyed textúrával rendelkeznek, amelyek nem csak szépítik, hanem táplálják is a bőrt és egész napra ragyogó hatást biztosítanak. A márka hitvallása, hogy a szépségért nem kell szenvedni, és a nőknek minden joguk megvan arra, hogy a smink kényeztesse őket és egyszerű, praktikus megoldásokkal szebbnek érezzék magukat, még akkor is, ha nincs sok idejük a sminkelésre.
„Az utóbbi években nagy hangsúlyt fektetünk a hazai feltörekvő márkákra, folyamatosan keressük az új potenciális partnereket ebben a kategóriában. Úgy gondoljuk, hogy az ilyen együttműködések mindkét fél számára előnyösek, hiszen míg mi tapasztalatot és lehetőséget tudunk biztosítani kiterjedt üzlethálózatunknak köszönhetően, ezek a márkák segítenek az aktuális trendeknek megfelelve frissen tartani a termékválasztékunkat. Az is mindig öröm, amikor egy ilyen márka egy ismert személyiség nevéhez fűződik, mert az a tapasztalatunk, hogy ezekhez nagyon könnyen kapcsolódnak a vásárlók”
– fejtette ki Flórián László a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Nora Beauty termékek nemcsak hatékonyságukban és ápoló funkcióikban különlegesek, hanem megjelenésükben is. A logóban megjelenő őzike szépségének, finomságának, bájának és könnyedségének hangulata áthatja a termékek tervezését is. Összességében a Nora Beauty termékek egyesítik azokat az értékeket, amelyek a Rossmann számára is kiemelten fontosak: a praktikusságot, a hatékonyságot és az esztétikumot, és arra törekednek, hogy minden nőnek lehetőséget adjanak arra, hogy kiemelje szépségét mindennapi rutinjában.
„Több mint 20 dekor kozmetikai márka termékeit forgalmazzuk üzleteinkben és online. A Nora Beauty a magyar smink piacon az első celeb márka és nagy megtiszteltetés, hogy az offline disztribúció kiépítésében minket választottak partnernek 2022-ben.”
– fejtette ki Horváth Tokaji Hajnalka a Rossmann kategória managere.
„A Nora Beauty termékek a bolti megjelenés után két-háromszor nagyobb forgási sebességgel cserélődtek hasonló márkák termékeihez képest üzleteinkben. Egy márka bevezetés mindig sok izgalommal jár és az elmúlt pár közös hónapunk intenzitása ezt tovább fokozza. A kialakított együttműködésünk kapcsán nem csak a márkát képviselő kereskedelmi menedzserrel, hanem Nórival, a termékfejlesztéssel és mindenkivel, aki a márkához kapcsolódó feladatokat ellát napi kapcsolatban vagyunk és együtt gondolkodunk. Bízunk benne, hogy ez a szintlépés, mindkét fél számára továbbra is előnyös és virágzó lesz”
. – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >