Már 50 millió Facebook-fanja van a Coca-Colának

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 09. 07. 08:50

Amint az 50 milliomodik Facebook like megérkezett a Coca-Cola oldalára, a márka bejelentette támogatói programját, amelyben rajongói táborának segít majd boldogabb hellyé tenni a világot. Nálunk eddig több mint 256 ezren csatlakoztak a márka Facebook oldalához, amellyel az egyik legnagyobb közösséget alkotják.

Ha 50 millió barátot győzhetnénk meg arról, hogy tegyék boldogabb hellyé a világot, akkor vajon milyen eredményt érhetnénk el? A Coca-Cola tegnap bejelentette, hogy amint az 50 milliomodik követőjük is csatlakozott Facebook oldalukhoz, kiderítik.
“Fennállása alatt a Coca-Cola mindig igyekezett egyszerű, boldog pillanatokat hozni a hétköznapokba – mondta Joe Tripodi a Coca-Cola Company kereskedelmi és marketing vezetője. – Ma már egy több mint 50 milliós FB közösséget tudhatunk magunk mellett, és ez kivételes lehetőség nekünk arra, hogy leglelkesebb és elkötelezettebb követőinket arra bíztassuk, keressenek olyan lehetőségeket, amelyekkel boldogabbá lehet tenni a világot.”
A Coca-Cola kiválasztja majd azokat az ötleteket és ötletgazdáikat, amelyek segítenek a cél elérésében. Majd az ötletgazdák, a Coca-Cola és a Facebook közösség tovább fejleszti az ötletet, hogy az egész világon megvalósítható legyen.

A Coca-Cola Facebook oldalán megtalálható alkalmazással a márka rajongói csatlakozhatnak a világszintű kezdeményezéshez. Regisztráció után közvetlenül részt vehetnek az ötletek kialakításában és megosztásában, ezzel értékes tagjává válhatnak a közösségi média által létrehozott innovatív csapatnak. A Coca-Cola pedig vállalja, hogy a legígéretesebb ötletek megvalósításában tevőlegesen is részt vesz.

“Ez a program bemutatja, hogy a virtuálisan működő közösségi média hogyan képes érzékelhető változásokat hozni a való világba – mondta Sheryl Sandberg a Facebook operatív vezetője. – A közösségi oldalon legnagyobb követőszámmal rendelkező márkaként a Coca-Cola érti, hogy micsoda erő és lehetőség rejlik a közösségben. ”
A Coca-Cola hamarosan újabb részleteket oszt meg FB programjáról, a résztvevőkről, az ötletekről és az időzítésről.

Érdekesség, hogy a Coca-Cola Facebook oldalát nem a vállalat indította el, hanem két rajongó: Dusty Sorg és Michael Jedrzejewski. 2008 augusztusában Dusty és Michael megfelelő fórumot keresett a Coca-Cola iránti rajongásuk megosztására, s miután ilyet nem találtak, kreáltak egyet a saját szájuk íze szerint. Valószínűleg a rajongói oldalról jött kezdeményezés vezetett ahhoz a hatalmas sikerhez, hogy ma a Coca-Cola büszkélkedhet a legnagyobb FB márkaoldallal.

Kapcsolódó cikkeink