Már 20 milliós megtekintésnél jár Havasi Balázs és a HELL közös klipje!
A HELL ENERGY jubileumi reklámfilmjéhez írt „The Road” elérte a 20 milliós YouTube és Facebook nézettséget. Havasi Balázs zeneszerző-zongoraművész 2016-ban, a HELL felkérésére komponálta a művet, amely a napokban elért megtekintésszámmal minden bizonnyal a legnézettebb magyar reklámfilmzene lett az interneten.
A hazai viszonylatokban egyedülállónak számító reklámfilm 10 forgatási nap alatt, 3 ország 18 helyszínén készült, és a magyar szereplők mellett számos külföldi fiatal is feltűnik benne. A forgatási napokat közel három hónapnyi egyeztetés és szervezés előzte meg, a végeredmény pedig több, mint 150 beállított snittet tartalmaz. A produkciós munkák az OMG Visuals nevéhez fűződnek, a reklámfilmben mutatott operatőri teljesítményért Hartung Dávid, a stáb operatőre 2017-ben Aranyszem-díjban részesült.
A hatalmas, 20 milliós nézőszámot 4 év alatt érte el a klip, melynek hangulata a mai napig magával ragadó és rendkívül motiváló. Az egyedülálló vizuális élményt a klip helyszínéül szolgáló csodálatos tengerpartnak és az érintetlen, havas hegyvidék látványának köszönheti, mely az impresszív Havasi-zongorajátékkal és a narrációval együtt különlegesen nagy hatásúvá teszi a filmet. A klip sikerének egyik titka az is lehet, hogy most, ebben a nehéz időszakban kifejezetten szükség van a motivációra, üzenetében mindenki magára ismerhet egy-egy erőt próbáló élethelyzetben: „Kihívások, próbák, feladatok. Maga az élet. A mozdulatlanság felőröl, mozogni fárasztó. A döntés benned születik. Elindulsz, vagy megrekedsz. A siker ott hever előtted, csak észre kell venned.”
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >