Már 20 milliós megtekintésnél jár Havasi Balázs és a HELL közös klipje!
A HELL ENERGY jubileumi reklámfilmjéhez írt „The Road” elérte a 20 milliós YouTube és Facebook nézettséget. Havasi Balázs zeneszerző-zongoraművész 2016-ban, a HELL felkérésére komponálta a művet, amely a napokban elért megtekintésszámmal minden bizonnyal a legnézettebb magyar reklámfilmzene lett az interneten.
A hazai viszonylatokban egyedülállónak számító reklámfilm 10 forgatási nap alatt, 3 ország 18 helyszínén készült, és a magyar szereplők mellett számos külföldi fiatal is feltűnik benne. A forgatási napokat közel három hónapnyi egyeztetés és szervezés előzte meg, a végeredmény pedig több, mint 150 beállított snittet tartalmaz. A produkciós munkák az OMG Visuals nevéhez fűződnek, a reklámfilmben mutatott operatőri teljesítményért Hartung Dávid, a stáb operatőre 2017-ben Aranyszem-díjban részesült.
A hatalmas, 20 milliós nézőszámot 4 év alatt érte el a klip, melynek hangulata a mai napig magával ragadó és rendkívül motiváló. Az egyedülálló vizuális élményt a klip helyszínéül szolgáló csodálatos tengerpartnak és az érintetlen, havas hegyvidék látványának köszönheti, mely az impresszív Havasi-zongorajátékkal és a narrációval együtt különlegesen nagy hatásúvá teszi a filmet. A klip sikerének egyik titka az is lehet, hogy most, ebben a nehéz időszakban kifejezetten szükség van a motivációra, üzenetében mindenki magára ismerhet egy-egy erőt próbáló élethelyzetben: „Kihívások, próbák, feladatok. Maga az élet. A mozdulatlanság felőröl, mozogni fárasztó. A döntés benned születik. Elindulsz, vagy megrekedsz. A siker ott hever előtted, csak észre kell venned.”
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A PENNY legújabb kampánya a hazai élelmiszereket népszerűsíti
A PENNY egy vadonatúj kampánnyal erősíti tovább elkötelezettségét a magyar…
Tovább olvasom >Így készült Szoboszlai Dominik mekis reklámfilmje
Szoboszlai Dominik most Neked ad gólpasszt – erre a koncepcióra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >