Már 20 milliós megtekintésnél jár Havasi Balázs és a HELL közös klipje!
A HELL ENERGY jubileumi reklámfilmjéhez írt „The Road” elérte a 20 milliós YouTube és Facebook nézettséget. Havasi Balázs zeneszerző-zongoraművész 2016-ban, a HELL felkérésére komponálta a művet, amely a napokban elért megtekintésszámmal minden bizonnyal a legnézettebb magyar reklámfilmzene lett az interneten.
A hazai viszonylatokban egyedülállónak számító reklámfilm 10 forgatási nap alatt, 3 ország 18 helyszínén készült, és a magyar szereplők mellett számos külföldi fiatal is feltűnik benne. A forgatási napokat közel három hónapnyi egyeztetés és szervezés előzte meg, a végeredmény pedig több, mint 150 beállított snittet tartalmaz. A produkciós munkák az OMG Visuals nevéhez fűződnek, a reklámfilmben mutatott operatőri teljesítményért Hartung Dávid, a stáb operatőre 2017-ben Aranyszem-díjban részesült.
A hatalmas, 20 milliós nézőszámot 4 év alatt érte el a klip, melynek hangulata a mai napig magával ragadó és rendkívül motiváló. Az egyedülálló vizuális élményt a klip helyszínéül szolgáló csodálatos tengerpartnak és az érintetlen, havas hegyvidék látványának köszönheti, mely az impresszív Havasi-zongorajátékkal és a narrációval együtt különlegesen nagy hatásúvá teszi a filmet. A klip sikerének egyik titka az is lehet, hogy most, ebben a nehéz időszakban kifejezetten szükség van a motivációra, üzenetében mindenki magára ismerhet egy-egy erőt próbáló élethelyzetben: „Kihívások, próbák, feladatok. Maga az élet. A mozdulatlanság felőröl, mozogni fárasztó. A döntés benned születik. Elindulsz, vagy megrekedsz. A siker ott hever előtted, csak észre kell venned.”
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >A Helia-D-vel forgatott Zséda
Barátnők, nevetés, egy nyári délután – Zséda eddig nem látott…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >