Számos fogyasztó szívesebben mosogat, mint vásárol
A Capgemini Consulting egyik tanulmányában beszámol arról, hogy a megkérdezett amerikai fogyasztók 40%-a házimunkának tekinti a bevásárlást, és egyharmaduk szívesebben mosogat, mint bevásárol. A mai vásárlók már szeretnék az online élményeket átélni az offline bolti környezetben is, és elvárják a közösségi élmények megtapasztalását is.
A legújabb kutatások azt mutatják, hogy a vásárlók kevésbé tartják értéknek és örömnek a fizikai vásárlást. Ennek a csökkenő értéknek az egyik legfontosabb oka, hogy a fogyasztók ma már elvárják a fizikai felhasználói élménnyel párhuzamosan, hogy az interneten talált áruk legyenek elérhetők raktárról, és emellett több szállítási lehetőség közül is választhassanak. A fogyasztók szeretnék kihasználni a technológia adta lehetőségeket, hogy az segítsen nekik a bevásárlás minden lépésében.
A Capgemini jelentés leírja, hogy a jövő üzleteinek az egyik legfontosabb feladata, hogy stratégiailag közelítse meg a fizikális és digitális platformok integrálását. A következő évtizedben, az üzleteknek több kihívással és változással kell szembenézniük, mint amit az elmúlt fél évszázad alatt összesen megtapasztaltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >