Számos fogyasztó szívesebben mosogat, mint vásárol
A Capgemini Consulting egyik tanulmányában beszámol arról, hogy a megkérdezett amerikai fogyasztók 40%-a házimunkának tekinti a bevásárlást, és egyharmaduk szívesebben mosogat, mint bevásárol. A mai vásárlók már szeretnék az online élményeket átélni az offline bolti környezetben is, és elvárják a közösségi élmények megtapasztalását is.
A legújabb kutatások azt mutatják, hogy a vásárlók kevésbé tartják értéknek és örömnek a fizikai vásárlást. Ennek a csökkenő értéknek az egyik legfontosabb oka, hogy a fogyasztók ma már elvárják a fizikai felhasználói élménnyel párhuzamosan, hogy az interneten talált áruk legyenek elérhetők raktárról, és emellett több szállítási lehetőség közül is választhassanak. A fogyasztók szeretnék kihasználni a technológia adta lehetőségeket, hogy az segítsen nekik a bevásárlás minden lépésében.
A Capgemini jelentés leírja, hogy a jövő üzleteinek az egyik legfontosabb feladata, hogy stratégiailag közelítse meg a fizikális és digitális platformok integrálását. A következő évtizedben, az üzleteknek több kihívással és változással kell szembenézniük, mint amit az elmúlt fél évszázad alatt összesen megtapasztaltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MBH Bank: javuló gazdasági kilátások, bővülő beruházások, ugyanakkor átmenetileg növekvő infláció várható 2025-ben
Reálbér-emelkedés, stabilizálódó beruházások és a fogyasztás további élénkülése várható 2025-ben,…
Tovább olvasom >NGM: az áfa-visszatérítést a nyugdíjasok rendkívül egyszerűen vehetik majd igénybe
A nyugdíjasok áfa-visszatérítését érintő, a pontos szabályozásra vonatkozó információk nélküli,…
Tovább olvasom >Mérsékelt optimizmus és javuló kilátások a közép-európai ingatlanszektorban
A közép-európai ingatlanpiaci szereplők többsége arra számít, hogy idén a…
Tovább olvasom >