Számos fogyasztó szívesebben mosogat, mint vásárol
A Capgemini Consulting egyik tanulmányában beszámol arról, hogy a megkérdezett amerikai fogyasztók 40%-a házimunkának tekinti a bevásárlást, és egyharmaduk szívesebben mosogat, mint bevásárol. A mai vásárlók már szeretnék az online élményeket átélni az offline bolti környezetben is, és elvárják a közösségi élmények megtapasztalását is.
A legújabb kutatások azt mutatják, hogy a vásárlók kevésbé tartják értéknek és örömnek a fizikai vásárlást. Ennek a csökkenő értéknek az egyik legfontosabb oka, hogy a fogyasztók ma már elvárják a fizikai felhasználói élménnyel párhuzamosan, hogy az interneten talált áruk legyenek elérhetők raktárról, és emellett több szállítási lehetőség közül is választhassanak. A fogyasztók szeretnék kihasználni a technológia adta lehetőségeket, hogy az segítsen nekik a bevásárlás minden lépésében.
A Capgemini jelentés leírja, hogy a jövő üzleteinek az egyik legfontosabb feladata, hogy stratégiailag közelítse meg a fizikális és digitális platformok integrálását. A következő évtizedben, az üzleteknek több kihívással és változással kell szembenézniük, mint amit az elmúlt fél évszázad alatt összesen megtapasztaltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >