Májusban Újvidék és London volt az AMC programjában
Az Agrármarketing Centrum a hazai élelmiszer-ipari vállalkozások piacbővítésének elősegítése céljából – a korábbi évekhez hasonlóan – idén is támogatta a magyar cégek megjelenését Délkelet-Európa legkiemelkedőbb mezőgazdasági seregszemléjén, a 76. Újvidéki Nemzetközi Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Vásáron, május 9–16. között. A rendezvényen az AMC és szerbiai együttműködő partnere, a Tisacoop d.o.o. importőr cég 16 magyar élelmiszer-ipari gyártó bemutatkozását tette lehetővé. Az újvidéki kiállítással párhuzamosan kerül sor a „Delikatesno iz Madarske” („Ízeset Magyarországról”) szlogennel futó áruházi értékesítésösztönző kampányra a szerbiai MERCATOR-RODA áruházlánc 5 frekventált megamarketjében.
Az AMC közösségi standja Londonban is megjelent, a május 12–14. között 29. alkalommal megrendezett „The London International Wine Fair” nemzetközi borszakkiállításon. A 90 négyzetméteres közösségi standon 11 borászat és 1 szeszesitalgyártó cég mutathatta be termékeit a borszaküzletek, áruházak és éttermek beszerzőinek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >