Májusban Újvidék és London volt az AMC programjában
Az Agrármarketing Centrum a hazai élelmiszer-ipari vállalkozások piacbővítésének elősegítése céljából – a korábbi évekhez hasonlóan – idén is támogatta a magyar cégek megjelenését Délkelet-Európa legkiemelkedőbb mezőgazdasági seregszemléjén, a 76. Újvidéki Nemzetközi Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Vásáron, május 9–16. között. A rendezvényen az AMC és szerbiai együttműködő partnere, a Tisacoop d.o.o. importőr cég 16 magyar élelmiszer-ipari gyártó bemutatkozását tette lehetővé. Az újvidéki kiállítással párhuzamosan kerül sor a „Delikatesno iz Madarske” („Ízeset Magyarországról”) szlogennel futó áruházi értékesítésösztönző kampányra a szerbiai MERCATOR-RODA áruházlánc 5 frekventált megamarketjében.
Az AMC közösségi standja Londonban is megjelent, a május 12–14. között 29. alkalommal megrendezett „The London International Wine Fair” nemzetközi borszakkiállításon. A 90 négyzetméteres közösségi standon 11 borászat és 1 szeszesitalgyártó cég mutathatta be termékeit a borszaküzletek, áruházak és éttermek beszerzőinek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >