Május elejétől új kereskedelmi igazgató a Pek-Snacknél
Molnár Gábor a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen szerzett közgazdász diplomát pénzügyi- és számviteli szakirányon, valamint idén végez a Szent István Egyetem MBA szakán. A szakember pályafutását a Johnson&Johnsonnál kezdte. Ezt követően területi vezetőként, key account managerként, field sales managerként dolgozott a Kaisernél és a Dunapronál.
Jelenlegi pozícióját megelőzően a Soós Tészta kereskedelmi igazgatójaként a vállalat partnerkapcsolataiért és értékesítési folyamataiért felelt, ahol sikeres három évet töltött el.
Az új kereskedelmi igazgató feladata a fagyasztott pékáruk gyártásával foglalkozó vállalatnál a dinamikus növekedés fenttartása és a partnereik számára is jövedelmező franchise rendszer biztosítása. Személyével nemcsak a kereskedelmi csapat erősödik, de marketing szemléletével a márka ismertségének növelése illetve a vásárlói élmény fokozása is várható.
Kapcsolódó cikkeink
Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >