Május elejétől új kereskedelmi igazgató a Pek-Snacknél
Molnár Gábor a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen szerzett közgazdász diplomát pénzügyi- és számviteli szakirányon, valamint idén végez a Szent István Egyetem MBA szakán. A szakember pályafutását a Johnson&Johnsonnál kezdte. Ezt követően területi vezetőként, key account managerként, field sales managerként dolgozott a Kaisernél és a Dunapronál.
Jelenlegi pozícióját megelőzően a Soós Tészta kereskedelmi igazgatójaként a vállalat partnerkapcsolataiért és értékesítési folyamataiért felelt, ahol sikeres három évet töltött el.
Az új kereskedelmi igazgató feladata a fagyasztott pékáruk gyártásával foglalkozó vállalatnál a dinamikus növekedés fenttartása és a partnereik számára is jövedelmező franchise rendszer biztosítása. Személyével nemcsak a kereskedelmi csapat erősödik, de marketing szemléletével a márka ismertségének növelése illetve a vásárlói élmény fokozása is várható.
Kapcsolódó cikkeink
Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >