Majonéz újratervezve
November elejétől jelenik meg a piacon a Koch’s Torma Kft. legújabb majonéz termékével, amely több szempontból is megváltoztatja eddigi elképzeléseinket a majonézről. Új, eddig kiszolgálatlan közönséget céloz meg a tojásmentes majonéz, amely igazi megoldást nyújt a tojásallergiában szenvedők és a vegánok számára. A termék továbbá nem tartalmaz hozzáadott cukrot, ami a diabéteszesek számára is jó hírt jelent. Valamint a piacon fellelhető majonéztermékek zsírtartalmához képest 50%-al alacsonyabb lesz a zsírtartalma, amely a fogyókúrázóknak is segíthet céljaik elérésében. A Koch’s csapata azt ígéri, hogy a termék élvezeti értéke felveszi a versenyt bármely piacon fellelhető light majonéz termékkel, így a számos hasznos újítás mellett nem kell ízkompromisszumot kötnie a leendő vásárlóknak.
A Koch’s várja azon kereskedők érdeklődését, akik partnerek lennének ennek az új, formabontó majonéznek a bevezetésében, hogy mind magasabb szinten kiszolgálhassák vevőik változó igényeit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >