Majdnem mindegyik bolttípus növelte forgalmát
Örvendetesen alakulnak a húskészítmények évi 215 milliárd forintot meghaladó piacának eladásai. Mind értékben, mind mennyiségben 5 százalékkal többet adtak el a kiskereskedelemben 2011. január–2011. áprilisban, mint egy évvel korábban.
Majdnem mindegyik bolttípus növelte forgalmát, értéket tekintve. Egyedüli kivétel a 201–400 négyzetméteres csatorna.
Valamelyest erősödtek a gyártói márkák. Részarányuk az értékben mért eladásból tavaly 75 százalékra emelkedett, az egy évvel korábbi 74-gyel szemben.
Az értékesítés koncentrációja stabil. A 400 négyzetméteresnél nagyobb üzletek piacrésze 63 százalék a 2011. január–2011. áprilisi adatok szerint, csakúgy, mint korábban.
Figyelemre méltó, hogy javult az 50 négyzetméteres és kisebb üzletek piaci pozíciója. Részarányuk 7-ről 9 százalékra emelkedett, féléves összehasonlításban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >