Majdnem mindegyik bolttípus növelte forgalmát
Örvendetesen alakulnak a húskészítmények évi 215 milliárd forintot meghaladó piacának eladásai. Mind értékben, mind mennyiségben 5 százalékkal többet adtak el a kiskereskedelemben 2011. január–2011. áprilisban, mint egy évvel korábban.
Majdnem mindegyik bolttípus növelte forgalmát, értéket tekintve. Egyedüli kivétel a 201–400 négyzetméteres csatorna.
Valamelyest erősödtek a gyártói márkák. Részarányuk az értékben mért eladásból tavaly 75 százalékra emelkedett, az egy évvel korábbi 74-gyel szemben.
Az értékesítés koncentrációja stabil. A 400 négyzetméteresnél nagyobb üzletek piacrésze 63 százalék a 2011. január–2011. áprilisi adatok szerint, csakúgy, mint korábban.
Figyelemre méltó, hogy javult az 50 négyzetméteres és kisebb üzletek piaci pozíciója. Részarányuk 7-ről 9 százalékra emelkedett, féléves összehasonlításban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >Az új pápa megválasztása fellendítette Róma idegenforgalmát
XIV. Leó pápát ábrázoló ajándéktárgyak tömege lepte el a Vatikán…
Tovább olvasom >