Majdnem mindegyik bolttípus növelte forgalmát
Örvendetesen alakulnak a húskészítmények évi 215 milliárd forintot meghaladó piacának eladásai. Mind értékben, mind mennyiségben 5 százalékkal többet adtak el a kiskereskedelemben 2011. január–2011. áprilisban, mint egy évvel korábban.
Majdnem mindegyik bolttípus növelte forgalmát, értéket tekintve. Egyedüli kivétel a 201–400 négyzetméteres csatorna.
Valamelyest erősödtek a gyártói márkák. Részarányuk az értékben mért eladásból tavaly 75 százalékra emelkedett, az egy évvel korábbi 74-gyel szemben.
Az értékesítés koncentrációja stabil. A 400 négyzetméteresnél nagyobb üzletek piacrésze 63 százalék a 2011. január–2011. áprilisi adatok szerint, csakúgy, mint korábban.
Figyelemre méltó, hogy javult az 50 négyzetméteres és kisebb üzletek piaci pozíciója. Részarányuk 7-ről 9 százalékra emelkedett, féléves összehasonlításban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >