„Majdnem elmulasztott pillanatok. De nem most!” címmel indít úttörő, teljes egészében AI-val készült karácsonyi kampányt a Kifli.hu

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 12. 02. 12:07
🎧 Hallgasd a cikket:

Teljes egészében mesterséges intelligenciával megalkotott karácsonyi kampányvideót mutatott be a Kifli.hu anyacége, a Rohlik Group. Az “Almost. Not this time”, azaz „Majdnem elmulasztott pillanatok. De nem most.” című kampányt a karácsony valódi lényege, a valódi pillanatok, a nyugalom és az együtt töltött idő köré építették. A kampány során felhasznált AI-megoldások arra is rámutatnak,  hogyan teszi a technológia még sokszínűbbé a kreatív folyamatokat és magát a vásárlói élményt. A kampány egyszerre jelent meg a Rohlik Group mind az öt piacán, Csehországban, Németországban, Ausztriában, Romániában és természetesen hazánkban.

Új karácsonyi kampányfilmet mutatott be a Kifli.hu. Az “Almost. Not this time”, azaz „Majdnem elmulasztott pillanatok. De nem most.” kisfilmet egyetlen alkotó, Veronika Vondrková, a Kifli.hu anyacégének, a Rohlik Group művészeti menedzsere készítette. A kreatív folyamat hét különböző AI-eszközre, több mint 1500 prompt megírására és több mint 3000 AI-generált vizuális elemre épült, amelyek finomhangolása manuális utómunkával zajlott. A zenei és narrációs elemek szintén mesterséges intelligenciával készültek, majd Veronika integrálta és véglegesítette őket. A projekt nagyságrendileg 80 munkaórát vett igénybe – míg egy hasonló volumenű, hagyományos produkció jellemzően hónapokig tart és nagy csapat kell hozzá. A kampány jól mutatja, hogy a Rohlik Group elkötelezett az innováció és a modern márkaépítés határainak folyamatos szélesítése iránt.

Veronika Vondrková, a Rohlik Group művészeti menedzsere elmondta, hogy

„bár az AI-eszközök segítenek gyorsabban haladni, hatékonyabban dolgozni és bátrabban kísérletezni, de soha nem helyettesítik az emberi kreativitást. Ez egy újfajta együttműködés. Ha az emberi kreatív gondolkodás és a mesterséges intelligencia találkozik, akkor születik meg az igazi varázslat. A határok feszegetése a vállalatunk DNS-ének része, ez a kampány pedig ennek egy kicsi, karácsonyi lenyomata.”

Valódi karácsony, valódi pillanatokkal

A kampány középpontjában egy család áll, amely a stressz és az előkészületek miatt szem elől téveszti a karácsony lényegét – egészen addig, amíg a Kifli.hu lehetővé nem teszi számukra, hogy egymásra hangolódhassanak az ünnepen. Ez egy univerzális üzenet arról, hogy az idő a legértékesebb ajándék, a karácsony pedig nem a szervezésről, hanem a közös pillanatok megéléséről szól.

A Kifli.hu idén is széles ünnepi kínálattal készül a vásárlóknak, friss pék- és cukrásztermékekkel, prémium húsokkal és halakkal, többek közt friss ponttyal, hagyományos ünnepi finomságokkal, mint a bejgli vagy a szaloncukor, nemzetközi különlegességekkel, italokkal, édességekkel, ajándékokkal, ünnepi díszekkel, háztartási termékekkel – valamint a mindennapi bevásárlás teljes választékával, szupermarket-árakon. A megrendelések akár 90 percen belül házhoz szállítják.

Pavel Vašek, a Rohlik Group márka- és kampányigazgatója hozzátette:

„Ezzel a kampánnyal az érzelmeket szerettük volna visszahozni a karácsonyba. Mindannyian magunkon érezzük, hogy mennyire zsúfolt és túlterhelt lett az elmúlt években ez az időszak. A legértékesebb dolog, amink van, az idő – és nincs még egy szakasza az évnek, amikor ez fontosabb lenne mint karácsonykor. Ha akár néhány órát visszaadhatunk a családoknak, hogy egyszerűen csak együtt legyenek, akkor a küldetésünk teljesült.”

Kapcsolódó cikkeink