Gyorsabban növekszik a Magyarvíz a piacnál
Míg a magyar ásványvízpiac 2016 első 10 hónapjához képest 2017 hasonló periódusában 3,8%-kal nőtt, addig a – Mizse, Primavera és Zafír magyar márkákat forgalmazó – Magyarvíz Kft. értékesítése ennek több mint háromszor nagyobb mértékben, 11,8%-kal emelkedett az eladott palackok számát tekintve, adta hírül a cég a Nielsen piackutató adataira hivatkozva. A kiemelkedő eredményhez az adott időszakok összehasonlításában elsősorban a zászlóshajó Mizse ásványvíz 8,4 millió palackos, 18,4%-os növekedése járult hozzá.
A hazai piac egyik meghatározó szereplője az elmúlt tíz évben 2,59 milliárd liter ásványvizet, azaz 1,42 milliárd palackot gyártott.
A 2008-ban 56 millió palackot értékesítő és akkor még veszteséges lajosmizsei társaság 2017-re már ennek négyszeresével, 220 millió palack eladásával számol, és EBITDA eredménye ez év végére várhatóan eléri az egymilliárd forintot. //
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >