Gyorsabban növekszik a Magyarvíz a piacnál
Míg a magyar ásványvízpiac 2016 első 10 hónapjához képest 2017 hasonló periódusában 3,8%-kal nőtt, addig a – Mizse, Primavera és Zafír magyar márkákat forgalmazó – Magyarvíz Kft. értékesítése ennek több mint háromszor nagyobb mértékben, 11,8%-kal emelkedett az eladott palackok számát tekintve, adta hírül a cég a Nielsen piackutató adataira hivatkozva. A kiemelkedő eredményhez az adott időszakok összehasonlításában elsősorban a zászlóshajó Mizse ásványvíz 8,4 millió palackos, 18,4%-os növekedése járult hozzá.
A hazai piac egyik meghatározó szereplője az elmúlt tíz évben 2,59 milliárd liter ásványvizet, azaz 1,42 milliárd palackot gyártott.
A 2008-ban 56 millió palackot értékesítő és akkor még veszteséges lajosmizsei társaság 2017-re már ennek négyszeresével, 220 millió palack eladásával számol, és EBITDA eredménye ez év végére várhatóan eléri az egymilliárd forintot. //
Kapcsolódó cikkeink
Mizse, természetes ásványvíz alapú szénsavas üdítő
Természetes ásványvíz alapú, cukor-, tartósító-, adalék-, színezésmentes termék. A palackhoz rögzítettük…
Tovább olvasom >Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Mizse, természetes ásványvíz alapú szénsavas üdítő
Természetes ásványvíz alapú, cukor-, tartósító-, adalék-, színezésmentes termék. A palackhoz rögzítettük…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >