Gyorsabban növekszik a Magyarvíz a piacnál
Míg a magyar ásványvízpiac 2016 első 10 hónapjához képest 2017 hasonló periódusában 3,8%-kal nőtt, addig a – Mizse, Primavera és Zafír magyar márkákat forgalmazó – Magyarvíz Kft. értékesítése ennek több mint háromszor nagyobb mértékben, 11,8%-kal emelkedett az eladott palackok számát tekintve, adta hírül a cég a Nielsen piackutató adataira hivatkozva. A kiemelkedő eredményhez az adott időszakok összehasonlításában elsősorban a zászlóshajó Mizse ásványvíz 8,4 millió palackos, 18,4%-os növekedése járult hozzá.
A hazai piac egyik meghatározó szereplője az elmúlt tíz évben 2,59 milliárd liter ásványvizet, azaz 1,42 milliárd palackot gyártott.
A 2008-ban 56 millió palackot értékesítő és akkor még veszteséges lajosmizsei társaság 2017-re már ennek négyszeresével, 220 millió palack eladásával számol, és EBITDA eredménye ez év végére várhatóan eléri az egymilliárd forintot. //
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >