Magyarországról kért fel ügyvezetőt az osztrák MediaMarkt csoport
Német Károly Csongor a MediaMarktSaturn Retail Group magyarországi vállalatának vezérigazgatója (CEO) 2018 decemberétől átveszi az osztrák cégcsoport vezetését. A magyarországi operatív feladatok menedzselését és képviseletét Szilágyi Gábor, a hazai cégcsoport jelenlegi Stratégiai és Üzletfejlesztési Igazgatója látja el a jövőben.
Szilágyi Gábor
Német Károly Csongor átmenetileg a magyarországi vállalat vezérigazgatói (CEO) funkcióját is ellátja, hiszen a magyarországi és osztrák cégcsoport az elmúlt években több területen is szorosan együttműködött. Német Károly Csongor 8 éve vezeti a hazai vállalatcsoportot, irányítása alatt a cégcsoport hazai forgalma látványos fejlődést ért el: sikeresen bevezette az online értékesítési csatornát, a fizikai áruházak száma 24-re növekedett, a vállalat jövőre megkezdi egy új raktárbázis kiépítését és további fejlesztések is küszöbön állnak.
Szilágyi Gábor eddigi MediaMarkt karrierútja során szerteágazó tapasztalatokat szerzett értékesítés, beszerzés, áruházi operáció, valamint üzletfejlesztés terén. Pályafutását 12 éve kezdte a MediaMarktnál, mint barnaáru termékmenedzser, majd egy belső képzési programban való sikeres helytállást követően a cégvezetés a kispesti MediaMarkt áruház, majd a MediaMarkt Árkád irányításával bízta meg. Régióvezetőként 2015-ben vette át a Nyugati-Magyarországi áruházak szakmai irányítását, Stratégiai és Üzletfejlesztési Igazgatóként munkájával a teljes vállalati fejlődést támogatta az elmúlt időszakban.
A magyarországi cégcsoport pénzügyi igazgatói posztját (CFO) továbbra is Martin Thomas tölti be, a napi pénzügyi kontrollt Fotios Gialouris Co-CFO gyakorolja.
Kapcsolódó cikkeink
Nehéz jó háztartási gépet választani
Egy új háztartási gép vagy elektronikai eszköz valódi költsége nem…
Tovább olvasom >Folytatódik a növekedés, megtalálta a vásárlók szívéhez vezető utat a MediaMarkt
Jelentősen nőtt a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy forgalma és nyeresége…
Tovább olvasom >Mennyit ér az énidő? – Ez motiválja a magyar vásárlókat
Az önmagunkra fordított idő és figyelem egyre nagyobb jelentőséggel bír…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rászoruló hölgyek nőnapját tette szebbé a Rossmann
A Rossmann 2025-ben is többek között a Baptista Szeretetszolgálattal közösen…
Tovább olvasom >Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő…
Tovább olvasom >