Magyarországról kért fel ügyvezetőt az osztrák MediaMarkt csoport
Német Károly Csongor a MediaMarktSaturn Retail Group magyarországi vállalatának vezérigazgatója (CEO) 2018 decemberétől átveszi az osztrák cégcsoport vezetését. A magyarországi operatív feladatok menedzselését és képviseletét Szilágyi Gábor, a hazai cégcsoport jelenlegi Stratégiai és Üzletfejlesztési Igazgatója látja el a jövőben.
Szilágyi Gábor
Német Károly Csongor átmenetileg a magyarországi vállalat vezérigazgatói (CEO) funkcióját is ellátja, hiszen a magyarországi és osztrák cégcsoport az elmúlt években több területen is szorosan együttműködött. Német Károly Csongor 8 éve vezeti a hazai vállalatcsoportot, irányítása alatt a cégcsoport hazai forgalma látványos fejlődést ért el: sikeresen bevezette az online értékesítési csatornát, a fizikai áruházak száma 24-re növekedett, a vállalat jövőre megkezdi egy új raktárbázis kiépítését és további fejlesztések is küszöbön állnak.
Szilágyi Gábor eddigi MediaMarkt karrierútja során szerteágazó tapasztalatokat szerzett értékesítés, beszerzés, áruházi operáció, valamint üzletfejlesztés terén. Pályafutását 12 éve kezdte a MediaMarktnál, mint barnaáru termékmenedzser, majd egy belső képzési programban való sikeres helytállást követően a cégvezetés a kispesti MediaMarkt áruház, majd a MediaMarkt Árkád irányításával bízta meg. Régióvezetőként 2015-ben vette át a Nyugati-Magyarországi áruházak szakmai irányítását, Stratégiai és Üzletfejlesztési Igazgatóként munkájával a teljes vállalati fejlődést támogatta az elmúlt időszakban.
A magyarországi cégcsoport pénzügyi igazgatói posztját (CFO) továbbra is Martin Thomas tölti be, a napi pénzügyi kontrollt Fotios Gialouris Co-CFO gyakorolja.
Kapcsolódó cikkeink
Új fejezet a MediaMarkt social kommunikációjában – A Deep Creative Collective lett a márka új ügynöksége
2025 nyarától a Deep Creative Collective ügynökséget bízta meg social…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A Kárpát-medence legízletesebb magyar ételeit is megkóstolhatjuk a Szent István Napon
A Kárpát-medence legfinomabb fogásait, zamatos illatokat és hagyományőrző programokat ígér…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >