Magyarországról kért fel ügyvezetőt az osztrák MediaMarkt csoport
Német Károly Csongor a MediaMarktSaturn Retail Group magyarországi vállalatának vezérigazgatója (CEO) 2018 decemberétől átveszi az osztrák cégcsoport vezetését. A magyarországi operatív feladatok menedzselését és képviseletét Szilágyi Gábor, a hazai cégcsoport jelenlegi Stratégiai és Üzletfejlesztési Igazgatója látja el a jövőben.
Szilágyi Gábor
Német Károly Csongor átmenetileg a magyarországi vállalat vezérigazgatói (CEO) funkcióját is ellátja, hiszen a magyarországi és osztrák cégcsoport az elmúlt években több területen is szorosan együttműködött. Német Károly Csongor 8 éve vezeti a hazai vállalatcsoportot, irányítása alatt a cégcsoport hazai forgalma látványos fejlődést ért el: sikeresen bevezette az online értékesítési csatornát, a fizikai áruházak száma 24-re növekedett, a vállalat jövőre megkezdi egy új raktárbázis kiépítését és további fejlesztések is küszöbön állnak.
Szilágyi Gábor eddigi MediaMarkt karrierútja során szerteágazó tapasztalatokat szerzett értékesítés, beszerzés, áruházi operáció, valamint üzletfejlesztés terén. Pályafutását 12 éve kezdte a MediaMarktnál, mint barnaáru termékmenedzser, majd egy belső képzési programban való sikeres helytállást követően a cégvezetés a kispesti MediaMarkt áruház, majd a MediaMarkt Árkád irányításával bízta meg. Régióvezetőként 2015-ben vette át a Nyugati-Magyarországi áruházak szakmai irányítását, Stratégiai és Üzletfejlesztési Igazgatóként munkájával a teljes vállalati fejlődést támogatta az elmúlt időszakban.
A magyarországi cégcsoport pénzügyi igazgatói posztját (CFO) továbbra is Martin Thomas tölti be, a napi pénzügyi kontrollt Fotios Gialouris Co-CFO gyakorolja.
Kapcsolódó cikkeink
Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Százezreket érhetnek a magyaroknál fiókban porosodó kütyük
Aggasztó méreteket ölt a magyar háztartásokban felhalmozott, használaton kívüli elektronikai…
Tovább olvasom >A magyar példa lett a modell: MediaMarkt-innováció, digitális jövőkép és európai összefogás
Magyarország nemcsak piac, hanem innovációs központ is a MediaMarkt számára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új időszámítás az Oreo-nál
Social nyereményjátékkal startolt, a napokban pedig lokális fókuszú kommunikációval erősít…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >