Magyarországra is megérkezett a Supreva, a késleltetett fizetési lehetőséget biztosító nagykereskedelmi online piactér
Az új digitális platform, a Supreva, egy olyan online piactér, amely lehetővé teszi a kisvállalkozások tulajdonosainak és a független márkáknak, hogy gyártói áron egy helyen adjanak el és vásároljanak. A hazai piacon úttörőnek számító “Buy-Now-Pay-Later” fizetési megoldásnak (BNPL) köszönhetően a vásárlók akár 60 napos nettó fizetési határidőt is élvezhetnek, míg a szállítók a megrendelés leszállítását követő 7 napon belül megkapják a fizetést, jelentősen javítva ezzel az ügyletben résztvevők pénzügyi stabilitását. Ráadásul a felület használatával három ország piaca nyílik meg egy kattintással: a román, a bolgár és a magyar piac egyszerre válik elérhetővé a vásárlók és a gyártók számára egyaránt.
A Supreva.com – Market For Business annak ellenére, hogy csak 2021 eleje óta működik, már több mint 6600 vállalkozásból álló online közösséget, valamint több mint 100.000 termékből álló portfóliót tart fenn Romániában és Bulgáriában. Az egyedülálló nagykereskedelmi online piactér számos lehetőséget biztosít az eladói és a vásárlói oldalnak egyaránt, amelyek közül a regionális láthatóság, a csökkentett marketing- és promóciós költségek, az előnyös pénzügyi lehetőségek (pl. a késleltetett fizetési megoldás) és az ingyenes szállítás csak néhány példa.
Levegő a KKV-k számára, pénzügyi stabilitás a beszállítóknak
Általános esetben egy kiskereskedő vagy egy HoReCa szektorban működő vállalkozás nagyjából 5-6 kulcsfontosságú beszállítóval dolgozik, akik közül talán egy vagy kettő enged maximum 30 napos fizetési határidőt. A Supreva esetében alapvetően más a helyzet, hiszen itt az összes beszállító esetében biztosított a 60 napos fizetési határidő, ráadásul extra költség nélkül. Ezáltal a vásárló vállalkozás számára olyan szintű pénzügyi mozgástér áll rendelkezésére, amely korábban csak korlátozottan volt elérhető.
Ugyanakkor ez a beszállító számára is előny, hiszen a Supreva által biztosított rugalmas fizetési feltételeknek köszönhetően a termékeivel vonzóbbá válhat az online piactéren kívül értékesítő vállalatokhoz képest. Mindezt ráadásul plusz kockázatok vállalása nélkül éri el, hiszen a pénzt a szállítás követő 7 napon belül garantáltan megkapja a Suprevától.
“A covid az elmúlt két évben radikális változásokat hozott az üzleti környezetben, amelyek a hagyományos kiskereskedőktől, a HoReCa-tól, a helyi termelőktől az importőrökig, a forgalmazókig, sőt általában a kkv-kig mindenkinek az életére hatással voltak. Felgyorsította a digitális kereskedelem visszafordíthatatlan folyamatát, ösztönözte a fintech és a beágyazott pénzügyi területek fejlődését, valamint a helyi és regionális kínálat előnyben részesítését a távol-keleti kínálattal szemben. A Supreva megalkotásával szeretnénk hozzájárulni a kkv-szegmens támogatásához és a magyar üzleti környezet fenntartható fejlődéséhez egy olyan ökoszisztéma létrehozásával, amelyben a vállalatok könnyen, kockázatmentesen működhetnek, teljes körű támogatási rendszer előnyeit élvezve. Magát, a késleltetett fizetési megoldást technológiai partnerünk, a Péntech Kft. segítségével valósítjuk meg Magyarországon”
– mondja Kocsis Edmund a Supreva Magyarország ügyvezetője.
A Buy-Now-Pay-Later (BNPL) világszerte forradalmasította az online vásárlást.
„A PastPay bevezetésével a késleltetett fizetési mód a magyar vállalkozások számára is elérhetővé válik. A vállalkozások mostantól néhány kattintással és további költségek nélkül vásárolhatnak árut online, amit elég 60 nap múlva kifizetniük. Ez valódi változást jelent a vállalkozások számára a pénzforgalmuk menedzselésében, ezen felül az e-kereskedelem eredményeit is fokozza a magasabb kosárérték, alacsonyabb lemorzsolódási arány és jelentősen megnövekedett kereskedői bevételek elérésével”
– teszi hozzá Berényi Benjamin a Péntech ügyvezető igazgatója és társalapítója.
A nemzetközi piacon történő értékesítés/vásárlás sosem volt ilyen egyszerű
A Supreva az év elején erős nemzetközi terjeszkedésbe kezdett, a bolgár piacra lépést követően júniusban Magyarországon is megkezdte működését. Az egységes platformon az eladók és a vevők egyszerre férhetnek hozzá a magyar, a bolgár és a román piachoz, ami új lehetőségeket biztosít a növekedéshez és fejlődéshez. A hazai vállalkozásoknak sosem volt még ilyen kényelmes és biztonságos a külföldi piacra lépés, hiszen a felületnek köszönhetően úgy kezdhetnek értékesítésbe a román és a bolgár piacon, hogy semmilyen extra költséget vagy kockázatot nem vállalnak. A vásárlók számára szintén előny, hogy magyar nyelven, forintban vásárolhatják meg a román vagy bolgár gyártók termékeit nagyker áron.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Európában a határon átnyúló értékesítés 69%-a a piacterekről származik
A 2023/2024-es pénzügyi évben az határokon átnyúló online piac Európában…
Tovább olvasom >Megérkezett Magyarországra az Allegro online piactér
Az Allegro, a legnagyobb európai hátterű online piactér nagy örömmel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >