Magyarországra is megérkezett a Jack & Coke Jack Daniel’s whiskey és Coca-Cola alkoholos szénsavas ital
A Jack Daniel’s és a Coca-Cola hivatalosan is elindítja a Jack Daniel’s és a Coca-Cola közös italának értékesítését a magyar piacon. A termék itthon 2023 áprilisától lesz elérhető.
A Jack Daniel’s Tennessee Whiskey és a Coca-Cola felhasználásával készült Jack Daniel’s & Coca-Cola italt a világszerte ismert és kedvelt klasszikus, a bárok világában jól ismert long drink ihlette.
A Jack Daniel’s és a Coca-Cola tavaly jelentették be, hogy közösen vezetik be az új, kényelmes formában fogyasztható italt, amely a bárokban már korábban is Jack&Coke néven szerepelt az itallapon.
A két ikonikus márka globális megállapodásának értelmében a termék, amelyet 2022 novemberében Mexikóban mutattak be, mostantól a magyar piacon is kapható lesz. A termékbevezetés több más európai országot is érint, később pedig Latin-Amerikában és Ázsiában is elérhetővé válik.
Nikos Koumettis a The Coca-Cola Company európai elnöke elmondta:
„A Jack Daniel’s és a Coca-Cola fogyasztásra kész alkoholos italát azért alkottuk meg, hogy a rajongók kedvence legyen. Az ízvilágok egyesítésével egy ikonikus ital született, amelyet azon rajongóink kísérletező kedve inspirált, akik a legjobb italokat szeretnék fogyasztani. Alig várjuk, hogy kipróbálják az új termékünket.”
Marshall Farrer, a Jack Daniel’s tulajdonosa, a Brown-Forman ügyvezető alelnöke és növekedésért felelős igazgatója így kommentálta a bejelentést:
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Jack Daniel’s és Coca-Cola fogyasztásra kész alkoholos ital új piacokon is megjelenik, és az európai rajongók számára is elérhetővé válik az az egyedülálló íz, amely a bárokban világszerte sztenderddé vált.”
A csomagolás merészen integrálja mindkét márka ikonikus tulajdonságait – a klasszikus, írott betűs Coca-Cola logót és az elegáns, fekete Jack Daniel’s Old No. 7 dizájnt – hangsúlyozva, hogy a Jack Daniel’s és Coca-Cola fogyasztásra kész, ready to drink alkoholos ital a minőségi összetevőknek köszönhetően a legjobb választás a fogyasztók számára. A doboz és a csomagolás, amelyen a világ két legfelismerhetőbb és legértékesebb védjegye, a „Coca-Cola” és a „Jack Daniel’s” szerepel, egyértelmű üzenetet is tartalmaz, amely felhívja a figyelmet a felelős italfogyasztásra és arra, hogy a termék kizárólag nagykorúak számára ajánlott.
A termék 2023 áprilisától érhető el a Coca-Cola Magyarország kínálatában a kiskereskedelmi egységekben, 0,33 literes, alumíniumdobozos kiszerelésben.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >