Magyarországra is megérkezett a Jack & Coke Jack Daniel’s whiskey és Coca-Cola alkoholos szénsavas ital
A Jack Daniel’s és a Coca-Cola hivatalosan is elindítja a Jack Daniel’s és a Coca-Cola közös italának értékesítését a magyar piacon. A termék itthon 2023 áprilisától lesz elérhető.
A Jack Daniel’s Tennessee Whiskey és a Coca-Cola felhasználásával készült Jack Daniel’s & Coca-Cola italt a világszerte ismert és kedvelt klasszikus, a bárok világában jól ismert long drink ihlette.
A Jack Daniel’s és a Coca-Cola tavaly jelentették be, hogy közösen vezetik be az új, kényelmes formában fogyasztható italt, amely a bárokban már korábban is Jack&Coke néven szerepelt az itallapon.
A két ikonikus márka globális megállapodásának értelmében a termék, amelyet 2022 novemberében Mexikóban mutattak be, mostantól a magyar piacon is kapható lesz. A termékbevezetés több más európai országot is érint, később pedig Latin-Amerikában és Ázsiában is elérhetővé válik.
Nikos Koumettis a The Coca-Cola Company európai elnöke elmondta:
„A Jack Daniel’s és a Coca-Cola fogyasztásra kész alkoholos italát azért alkottuk meg, hogy a rajongók kedvence legyen. Az ízvilágok egyesítésével egy ikonikus ital született, amelyet azon rajongóink kísérletező kedve inspirált, akik a legjobb italokat szeretnék fogyasztani. Alig várjuk, hogy kipróbálják az új termékünket.”
Marshall Farrer, a Jack Daniel’s tulajdonosa, a Brown-Forman ügyvezető alelnöke és növekedésért felelős igazgatója így kommentálta a bejelentést:
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Jack Daniel’s és Coca-Cola fogyasztásra kész alkoholos ital új piacokon is megjelenik, és az európai rajongók számára is elérhetővé válik az az egyedülálló íz, amely a bárokban világszerte sztenderddé vált.”
A csomagolás merészen integrálja mindkét márka ikonikus tulajdonságait – a klasszikus, írott betűs Coca-Cola logót és az elegáns, fekete Jack Daniel’s Old No. 7 dizájnt – hangsúlyozva, hogy a Jack Daniel’s és Coca-Cola fogyasztásra kész, ready to drink alkoholos ital a minőségi összetevőknek köszönhetően a legjobb választás a fogyasztók számára. A doboz és a csomagolás, amelyen a világ két legfelismerhetőbb és legértékesebb védjegye, a „Coca-Cola” és a „Jack Daniel’s” szerepel, egyértelmű üzenetet is tartalmaz, amely felhívja a figyelmet a felelős italfogyasztásra és arra, hogy a termék kizárólag nagykorúak számára ajánlott.
A termék 2023 áprilisától érhető el a Coca-Cola Magyarország kínálatában a kiskereskedelmi egységekben, 0,33 literes, alumíniumdobozos kiszerelésben.
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >