Magyarországra érkezik a The Vegetarian Butcher növényi hamburgerpogácsájával készülő Rebel Whopper
Az Unileverhez tartozó The Vegetarian Butcher bejelentette, hogy partnerségre lépett a BURGER KING®-gel azért, hogy megkezdjék a húsmentes Rebel Whopper® szendvics forgalmazását. A Rebel Whopper® árusítását a jelenlegi, kezdeti fázisban 25 európai ország mintegy 2500 BURGER KING® éttermében – köztük Magyarországon is – egyszerre indítják el, hamarosan pedig Európa, a Közel-Kelet és Afrika további piacain is kapható lesz.
A megállapodás eredményeként Európában a BURGER KING® lesz a legnagyobb olyan étteremlánc, amely növényi alapú hamburgerpogácsát kínál. Világszerte mind többen térnek át flexitariánus étrendre, az Unilever pedig e partnerség révén felgyorsíthatja a növényi alapú élelmiszerekből álló, az állati eredetű termékekhez képest kisebb környezeti lábnyommal bíró termékportfóliójának bővítését. Az ügylet pénzügyi részletei nem publikusak.
„Amikor kilenc évvel ezelőtt megalapítottam a The Vegetarian Butchert, az volt a célom, hogy a húsimádók számára olyan termékeket alkossak, amelyek a megszokott élményt és ízt nyújtják, ám növényi alapúak. Elképesztően izgalmas volt együtt dolgozni a BURGER KING®-gel a Rebel Whopper®-en, és már alig várjuk, hogy a BURGER KING® minden vendége megkóstolhassa. A Rebel Whopper® The Vegetarian Butcher hamburgerpogácsái a jól ismert és kedvelt Whopper® ízvilágot nyújtják, friss és növényi alapú összetevőkből, marhahús nélkül” – mondta Jaap Korteweg, a The Vegetarian Butcher alapítója.
„Fejlesztő séfjeinket motiválja a kihívás, hogy bebizonyítsák, a növényi étrend nem egyenlő az ízélményekről való lemondással. Tudjuk azt is, hogy az élelmiszeriparban az üvegházhatású gázok kibocsátása a húsok, köztük is főként a marhahús előállítása során a legmagasabb, így különösen fontos számunkra, hogy ezen a téren tudjunk ízletes alternatív megoldást kínálni. Reményeink szerint a hazai vendéglátó szektorban is kedvező fogadtatásra találnak a The Vegetarian Butcher növényi alapú termékei és 2020-tól szélesebb körben is elterjednek majd” – tette hozzá Burján Csaba, az Unilever Food Solutions üzletágának ügyvezető igazgatója.
„Biztosak vagyunk abban, hogy a Rebel Whopper az a szendvics, amit mindenki várt, és ami az ikonikus Whopper formájában kínál kiváló növényi alapú hamburgerpogácsa-alternatívát. Most pedig itt az ideje, hogy a Rebel Whopper önmagáért beszéljen, és meglátjuk, hogy vajon a fogyasztók észreveszik-e a különbséget” – mondta David Shear, a BURGER KING® EMEA régióért felelős elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >