Magyarországot népszerűsíti a Herendi Porcelán Londonban

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 11. 22. 13:25

Az elmúlt héten lezajlott londoni WTM (World Travel Market) magyar standjának attrakciója, a Herendi Porcelánmanufaktúra kézifestője az elmúlt hétvégén a világhírű londoni Harrods áruház porcelánosztályán folytatta munkáját, ahol a Magyar Turizmus Zrt londoni képviseletének közreműködésében egyben hazánk turisztikai kínálatát is népszerűsítette.

A megjelenés rendkívüli hírértéket generált Magyarország számára, hiszen az áruházat a hétvégén a becslések szerint hozzávetőlegesen több mint százezer, komoly vásárlóerővel rendelkező vevő kereste fel.

Hazánk természetesen nem csak a porcelántermékek miatt kedvelt a szigetországban. Turisztikai kínálatunk kimondottan népszerű a brit utazók körében, Nagy-Britannia Magyarország harmadik legfontosabb küldőpiaca. A KSH legfrissebb, 2010. január-szeptemberi statisztikai adatai szerint a brit vendégek közel 400 ezer vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az idei év első kilenc hónapjában – írja a penzcentrum.hu.

Kapcsolódó cikkeink