Magyarországot népszerűsíti a Herendi Porcelán Londonban
Az elmúlt héten lezajlott londoni WTM (World Travel Market) magyar standjának attrakciója, a Herendi Porcelánmanufaktúra kézifestője az elmúlt hétvégén a világhírű londoni Harrods áruház porcelánosztályán folytatta munkáját, ahol a Magyar Turizmus Zrt londoni képviseletének közreműködésében egyben hazánk turisztikai kínálatát is népszerűsítette.
A megjelenés rendkívüli hírértéket generált Magyarország számára, hiszen az áruházat a hétvégén a becslések szerint hozzávetőlegesen több mint százezer, komoly vásárlóerővel rendelkező vevő kereste fel.
Hazánk természetesen nem csak a porcelántermékek miatt kedvelt a szigetországban. Turisztikai kínálatunk kimondottan népszerű a brit utazók körében, Nagy-Britannia Magyarország harmadik legfontosabb küldőpiaca. A KSH legfrissebb, 2010. január-szeptemberi statisztikai adatai szerint a brit vendégek közel 400 ezer vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az idei év első kilenc hónapjában – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >