Magyarországon még nem indít webáruházat a Tesco
Bár Lengyelországban és Csehországban jövőre elindítja online áruházát a Tesco, Magyarországon még várni kell az áruházlánc webáruházára.
A világ harmadik legnagyobb áruházlánca, a brit Tesco jövőre elindítja az online értékesítést Lengyelországban, Csehországban és Sanghajban – jelentette be kedden Philip Clarke, aki a jövőre Sir Terry Leahytől veszi majd át a vezérigazgatói széket. Clarke közölte, hogy a Tesco stratégiájában fontos szerepet játszik a jövőben az online értékesítés fejlesztése.
Clarke nyilatkozatára hivatkozva az [origo] megkereste a Tesco magyarországi leányvállalatát, hogy a cég mikor indítja el a magyarországi webáruházát. A magyar leánycég a következőt közölte: "a brit Tesco célja, hogy azokban az országokban, ahol jelen van a cég, elérhető legyen az online vásárlási lehetőség. Philip Clarke a jövőbeli tervekről és a kereskedelem előtt álló lehetőségekről beszélt. A Tesco természetesen Magyarországon is napirendre tűzi majd az internetes vásárlási lehetőséget, amikor is a hazai piaci környezet megfelelő lesz erre."
A magyar kiskereskedelmi szektor egyébként gyenge éveket tudhat maga mögött, ám idén júliusban fordult a kocka. A hét hónapos adatok ugyanakkor még mindig visszaeséséről tanúskodnak. A kiskereskedelmi forgalom összege január és július vége között 4071 milliárd forintra rúgott, ami 3,8 százalékkal marad el az előző év azonos időszakában feljegyzett forgalomtól – írja az origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >