Magyarországon még nem indít webáruházat a Tesco
Bár Lengyelországban és Csehországban jövőre elindítja online áruházát a Tesco, Magyarországon még várni kell az áruházlánc webáruházára.
A világ harmadik legnagyobb áruházlánca, a brit Tesco jövőre elindítja az online értékesítést Lengyelországban, Csehországban és Sanghajban – jelentette be kedden Philip Clarke, aki a jövőre Sir Terry Leahytől veszi majd át a vezérigazgatói széket. Clarke közölte, hogy a Tesco stratégiájában fontos szerepet játszik a jövőben az online értékesítés fejlesztése.
Clarke nyilatkozatára hivatkozva az [origo] megkereste a Tesco magyarországi leányvállalatát, hogy a cég mikor indítja el a magyarországi webáruházát. A magyar leánycég a következőt közölte: "a brit Tesco célja, hogy azokban az országokban, ahol jelen van a cég, elérhető legyen az online vásárlási lehetőség. Philip Clarke a jövőbeli tervekről és a kereskedelem előtt álló lehetőségekről beszélt. A Tesco természetesen Magyarországon is napirendre tűzi majd az internetes vásárlási lehetőséget, amikor is a hazai piaci környezet megfelelő lesz erre."
A magyar kiskereskedelmi szektor egyébként gyenge éveket tudhat maga mögött, ám idén júliusban fordult a kocka. A hét hónapos adatok ugyanakkor még mindig visszaeséséről tanúskodnak. A kiskereskedelmi forgalom összege január és július vége között 4071 milliárd forintra rúgott, ami 3,8 százalékkal marad el az előző év azonos időszakában feljegyzett forgalomtól – írja az origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >