Magyarországon is megjelenhet a brit milliárdos mobilcége
Megkezdte működését Lengyelországban a Virgin Mobile Central and Eastern Europe mobilszolgáltató vállalat szerdán, írja az MTI. A társaság a későbbiekben Magyarországon is elindítaná szolgáltatását.
Richard Branson brit milliárdos mintegy 400 vállalatot felölelő Virgin cégcsoportjának regionális mobilszolgáltató érdekeltsége tervezett kelet-európai terjeszkedése első lépéseként Lengyelországban vezette be feltöltőkártyás mobiltelefon-szolgáltatását.
Kristian Myrup igazgató Varsóban újságírókat arról tájékoztatta, hogy a lengyelországi nyitás után a vállalat Törökországban, Oroszországban, Magyarországon, illetve a térség más országaiban is meg kívánja vetni a lábát.
Lengyelországban a Virgin lesz az ötödik mobilszolgáltató vállalat, és közöttük a harmadik globális márka.
A varsói Audytel piackutató vállalat szerint a Deutsche Telekom érdekeltsége, a T-Mobile az országban 28 százalékos, a France Telecom érdekeltsége, az Orange 29 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik; a belföldi vállalatok közül a Plus 28 százalékos, a Play pedig 14,6 százalékos részesedéssel.
A Virgin Mobile három éven belül legalább egymillió feltöltőkártyás ügyfélre kíván szert tenni Lengyelországban, ahol a 38,2 milliós lakosság 53,1 millió mobiltelefon készüléket használ.
Az Arc piackutató vállalat szerint a feltöltőkártyás ügyfeleknek 25 százaléka, mintegy hatmillió felhasználó kész előfizetést váltani kedvezőbb ajánlat esetén.
A hazai mobilpiacon egyre több szolgáltató kínálja termékeit a hangszolgáltatás területén, a három „hagyományos” szolgáltatón (T-Mobile, Telenor, Vodafone) kívül virtuális szolgáltatóként megjelent a Tesco Mobile, saját márkás viszonteladóként pedig többek között jelen van a hazai piacon a Postafon, a Red Bull Mobile és a Lidl feltöltőkártyás márkája a Blue Mobile. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >