Magyarországon is kapható új termék nyert díjat
Az idén bemutatott Dove VisibleCare tusfürdő elnyerte a Prix de Beauté – A szépség nagydíja 2010. kategóriagyőztes termék díját.
Idén kilencedik alkalommal hirdették ki a Joy Magazin Prix de Beauté – a szépség nagydíja verseny díjazottjait. A kristályszobrot olyan minőségi és exkluzív kozmetikai termékek kaphatták meg, amelyek megvásárolhatóak a magyar piacon, és kategóriájukban egyedülállóak. A szakemberekből és ismert sztárokból álló zsűri mellett a magazin olvasói közösen választották ki az év legjobb kozmetikumait.
2010-ben a Széles körben terjesztett testápolási kozmetikumok kategória győzteseként a zsűri és az olvasok szavazatai által Dove VisibleCare termékcsalád Renewing krémtusfürdője került ki.
„Nagy megtiszteltetés számunkra ez a díj, hiszen amíg a vásárlói visszajelzéseket tükrözik az eladások, addig a szakma véleményéről leginkább az ilyen díjak által értesülünk. Ez az elismerés egy rangos szépségipari díj, természetes, hogy a Dove csapata nagyon örül a sikernek.” – tette hozzá Bárdi Éva az Unilever Kozmetikai üzletág marketing vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >