Magyarországon is kapható új termék nyert díjat
Az idén bemutatott Dove VisibleCare tusfürdő elnyerte a Prix de Beauté – A szépség nagydíja 2010. kategóriagyőztes termék díját.
Idén kilencedik alkalommal hirdették ki a Joy Magazin Prix de Beauté – a szépség nagydíja verseny díjazottjait. A kristályszobrot olyan minőségi és exkluzív kozmetikai termékek kaphatták meg, amelyek megvásárolhatóak a magyar piacon, és kategóriájukban egyedülállóak. A szakemberekből és ismert sztárokból álló zsűri mellett a magazin olvasói közösen választották ki az év legjobb kozmetikumait.
2010-ben a Széles körben terjesztett testápolási kozmetikumok kategória győzteseként a zsűri és az olvasok szavazatai által Dove VisibleCare termékcsalád Renewing krémtusfürdője került ki.
„Nagy megtiszteltetés számunkra ez a díj, hiszen amíg a vásárlói visszajelzéseket tükrözik az eladások, addig a szakma véleményéről leginkább az ilyen díjak által értesülünk. Ez az elismerés egy rangos szépségipari díj, természetes, hogy a Dove csapata nagyon örül a sikernek.” – tette hozzá Bárdi Éva az Unilever Kozmetikai üzletág marketing vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >