Magyarországon is kapható új termék nyert díjat
Az idén bemutatott Dove VisibleCare tusfürdő elnyerte a Prix de Beauté – A szépség nagydíja 2010. kategóriagyőztes termék díját.
Idén kilencedik alkalommal hirdették ki a Joy Magazin Prix de Beauté – a szépség nagydíja verseny díjazottjait. A kristályszobrot olyan minőségi és exkluzív kozmetikai termékek kaphatták meg, amelyek megvásárolhatóak a magyar piacon, és kategóriájukban egyedülállóak. A szakemberekből és ismert sztárokból álló zsűri mellett a magazin olvasói közösen választották ki az év legjobb kozmetikumait.
2010-ben a Széles körben terjesztett testápolási kozmetikumok kategória győzteseként a zsűri és az olvasok szavazatai által Dove VisibleCare termékcsalád Renewing krémtusfürdője került ki.
„Nagy megtiszteltetés számunkra ez a díj, hiszen amíg a vásárlói visszajelzéseket tükrözik az eladások, addig a szakma véleményéről leginkább az ilyen díjak által értesülünk. Ez az elismerés egy rangos szépségipari díj, természetes, hogy a Dove csapata nagyon örül a sikernek.” – tette hozzá Bárdi Éva az Unilever Kozmetikai üzletág marketing vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >