Magyarországon is kapható új termék nyert díjat

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 11. 18. 10:34

Az idén bemutatott Dove VisibleCare tusfürdő elnyerte a Prix de Beauté – A szépség nagydíja 2010. kategóriagyőztes termék díját.

Idén kilencedik alkalommal hirdették ki a Joy Magazin Prix de Beauté – a szépség nagydíja verseny díjazottjait. A kristályszobrot olyan minőségi és exkluzív kozmetikai termékek kaphatták meg, amelyek megvásárolhatóak a magyar piacon, és kategóriájukban egyedülállóak. A szakemberekből és ismert sztárokból álló zsűri mellett a magazin olvasói közösen választották ki az év legjobb kozmetikumait.

2010-ben a Széles körben terjesztett testápolási kozmetikumok kategória győzteseként a zsűri és az olvasok szavazatai által Dove VisibleCare termékcsalád Renewing krémtusfürdője került ki.

„Nagy megtiszteltetés számunkra ez a díj, hiszen amíg a vásárlói visszajelzéseket tükrözik az eladások, addig a szakma véleményéről leginkább az ilyen díjak által értesülünk. Ez az elismerés egy rangos szépségipari díj, természetes, hogy a Dove csapata nagyon örül a sikernek.” – tette hozzá Bárdi Éva az Unilever Kozmetikai üzletág marketing vezetője.

Kapcsolódó cikkeink