Magyarországon egyedülálló Vevőakadémiát épít a METRO
Letették az alapkövét a METRO budaörsi központja mellett épülő Vevőakadémiának, amely egy, a legmagasabb minőségi és szakmai elvárásoknak megfelelő tankonyhát is magába foglal.
A METRO az ügyféligények jobb kiszolgálásával és speciális szolgáltatások bevezetésével válaszol a kereskedelemben legújabb kihívásaira.
Wittinghoff Tamás, Budaörs polgármestere, Peter Schweighofer, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója és Dávid Gábor a METRO Kereskedelmi Kft. Vevőmenedzsment igazgatója ünnepélyes keretek közt tette le a METRO Vevőakadémia alapkövét a társaság székhelyéül is szolgáló budaörsi áruház területén. Az 1200 négyzetméteres új létesítménnyel a METRO professzionális vásárlóinak még magasabb színvonalú kiszolgálását tervezik, de főként a vendéglátóipar számára jelent újdonságot, hiszen egy 600 négyzetméteres tankonyha és egy nagy auditórium is létrejön az új szárnyban. A 12 főzőhelyes tankonyhában tematikus programokkal várják a magyar gasztronómia szereplőit, pl. Hungarikumok és a magyar mezőgazdaság egyéb értékei, valamint Édesvízi halaink és a belőlük készíthető ételek akkreditált felnőttképzési programok keretében.
Az idén őszre elkészülő létesítményben mindezek mellett kávézó, étterem, a kereskedők számára mintaüzlet és konferenciaterem is helyet kapnak.
„Kitartó munkánk és rugalmasságunk a METRO folyamatos sikerének záloga, amellyel a professzionális partnereink a HoReCa szektor képviselői és a kis független kereskedők egyaránt profitálhatnak. A METRO a jelenlegi beruházással újfent egyértelműsíti, hogy hosszú távon elkötelezett a magyar piac mellett” – mondta Peter Schweighofer az alapkőletétel alkalmából tartott ünnepségen. „Hiszünk abban, hogy az üzleti sikerhez nagyon fontos elébe menni az ügyfelek igényeinek. A METRO kínálatával már eddig is sokat tett annak érdekében, hogy a magyar vendéglátóipar fejlődhessen, az ősszel nyíló Vevőakadémia területén található tankonyhával, s az ott oktató mesterszakácsokkal igyekszünk az ahhoz szükséges know how-t biztosítani” – folytatta a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
„Budaörs az elmúlt két évtizedben a hazai kereskedelem leginnovatívabb helyszínévé vált, amelyben fontos szerepet játszott a METRO is, amely itt nyitotta meg első magyarországi áruházát. Boldog vagyok, hogy újabb és újabb ötletekkel állnak elő, ami nem csak a cég és az ügyfelei, de városunk hasznára is válik” – emelte ki beszédében Wittinghoff Tamás polgármester.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >