Magyarországon a Farmec
Románia legnagyobb kozmetikum gyártója több európai, ázsiai és észak-amerikai ország után hazánkban kíván piaci részesedéshez jutni Gerovital Plant nevű márkájával.
A 120 éves múlttal rendelkező, kolozsvári székhelyű Farmec produktivitását igazolja, hogy 2010-ben közel 23 millió eurós bevételre tett szert. Az AC Nielsen szerint ezáltal Romániában az első három legnagyobb forgalmú arcápolási cég közé tartozik, emellett pedig a legnagyobb román kozmetikai gyártó.
„A Farmec célja a piacra lépéssel, hogy a világszerte ismert Gerovital márka kozmetikumait közelebb hozza a magyar fogyasztókhoz. Egy éven belül 5 százalékos piacrészesedést kívánunk elérni Magyarországon” – nyilatkozta Fülőp Enikő , a Farmec magyarországi értékesítési igazgatója.
A Farmec 1967-ben kezdte el gyártani a világhírű gerontológus, dr. Ana Aslan által kidolgozott öregedésgátló kozmetikai terméket, a Gerovital H3 arckrémet. A 70-es évekre a cég nagy hírnévre tett szert, köszönhetően annak, hogy a krém kizárólagos gyártási jogával rendelkezett, és azt olyan személyiségek használták mint Marlene Dietrich, Claudia Cardinale, Charlie Chaplin, Frank Sinatra és J. F. Kennedy.
Az erdélyi gyártó ezután Románia piacvezető kozmetikai cégévé nőtte ki magát. A központi gyár jelenleg 540 alkalmazottal rendelkezik, gyártósora és technológiája megfelel a nemzetközi sztenderdnek számító GMP (Good Manufacturing Practice – Helyes Gyógyszergyártási Gyakorlat) szabályainak.
A Farmec több mint 400 terméke közül először a 20 és 45 év közötti nők számára kidolgozott Gerovital Plant termékcsalád arc- és testápolóit vezeti be Magyarországra. Az erdélyi flóra növényeinek organikus kivonatát és a Herbatonic komplexumot tartalmazó krémeket az Auchan hipermarketekben és a DM üzleteiben lehet megvásárolni, jellemzően más gyártók hasonló készítményeinél alacsonyabb áron.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >