Magyarországi cég épít wellnessközpontot az erdélyi Nagyváradon
A Kész Építő és Szerelő Zrt. építi meg Nagyváradon a polgármesteri hivatal megbízásából azt a csaknem 20 millió euró értékű wellnessközpontot, amelyre az önkormányzat európai uniós pénzeket pályázott meg – közölte csütörtökön a Mediafax hírügynökség.
A helyi önkormányzat tavaly augusztusban hirdetett versenytárgyalást a szabadidős központ megépítésére, és most a magyar cég ajánlatát fogadta el. A szerződés értéke áfával együtt 85,6 millió lej (5,9 milliárd forint). Az eredetileg áfamentesen 81,1 millió lejre (5,6 milliárd forint) becsült szerződést a magyar vállalat 69,8 millió lejes (4,8 milliárd forint) árajánlattal nyerte meg.
A Nymphaea (Tündérrózsa) nevet viselő wellnessközpont a nagyváradi városi strand helyén épül meg. A szabadidős központ hat épületet és hét szabadtéri medencét foglal magában. A létesítmény európai uniós pénzből épül meg, amelyre a nagyváradi önkormányzat pályázott.
A Kész Építő Zrt. 2001 óta van jelen Romániában, akkor alapította ugyanis Kolozsváron első külföldi leányvállalatát, amely számos ipari csarnok, logisztikai központ és egyéb létesítményt épített, illetve újított fel. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya jelentős segítség a magyar családoknak
A SZÉP-kártya jelentős segítség a magyar családoknak, áprilisban 14 százalékkal…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >