A Magyarország turisztikai országmárka építéséről döntött a kormány
A kormány döntött a Magyarország turisztikai országmárka építéséről, ennek érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. rövid távú, intenzív és kiterjedt marketingkampányt indít, összhangban a kormányzati turizmus- és gazdaságfejlesztési marketingtevékenységgel.
A Magyar Közlöny legfrissebb számában közzétett kormányhatározat szükségesnek nevezi az országmárka építését Magyarország marketingjének megújítása, vonzerejének növelése és az országos turisztikai szolgáltatások átstrukturálása érdekében.
Az országmarketinget a Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampány költségvetési forrásaiból fedezik, amelyre az idén 3,81 milliárd forintot biztosított a főváros marketingkampányáról szóló tavalyi kormányhatározat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Eurostat: valamelyest visszaesett az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma 2025 elején
Az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák becsült száma az év…
Tovább olvasom >Idén is megmérettethetik magukat a legkiválóbb vendégélményt nyújtó éttermek
Ebben az évben is keresik az ország kiemelkedő turisztikai és…
Tovább olvasom >Új reneszánszát éli a vízitúrázás Magyarországon
Hosszú időn át háttérbe szorult, ám a kormány támogatásával mára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mélyponton a Sziget: sorozatban második éve veszteséges a fesztiválcég
A Sziget Fesztivált szervező Sziget Kulturális Menedzsment Iroda Zrt. 2024-ben…
Tovább olvasom >Szállodaigazgatói kinevezés
Polyák Norbertet, az MVI alelnökét nevezték ki a májusban nyíló…
Tovább olvasom >Gundel Alumni Közösség
A Gundel Károly Vendéglátó és Turisztikai Technikum, korábbi nevén az…
Tovább olvasom >