A Magyarország turisztikai országmárka építéséről döntött a kormány
A kormány döntött a Magyarország turisztikai országmárka építéséről, ennek érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. rövid távú, intenzív és kiterjedt marketingkampányt indít, összhangban a kormányzati turizmus- és gazdaságfejlesztési marketingtevékenységgel.
A Magyar Közlöny legfrissebb számában közzétett kormányhatározat szükségesnek nevezi az országmárka építését Magyarország marketingjének megújítása, vonzerejének növelése és az országos turisztikai szolgáltatások átstrukturálása érdekében.
Az országmarketinget a Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampány költségvetési forrásaiból fedezik, amelyre az idén 3,81 milliárd forintot biztosított a főváros marketingkampányáról szóló tavalyi kormányhatározat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >MTÜ: Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
A felszolgálási díj maximum mértékét meghatározó, valamint a borravaló adómentességét…
Tovább olvasom >Nacsa Lőrinc: turisztikai rekordév lehet az idei Magyarországon
Turisztikai rekordév lehet az idei Magyarországon, amihez a vallási turizmus…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >