Magyarország is részt vesz a barcelonai turisztikai nagyvásáron
Virtuális országjárást, gasztropultot és napi három országbemutató prezentációt nyújt a Magyar Turisztikai Ügynökség az idén 30 éves IBTM World vásár résztvevőinek Barcelonában – írja az Origo. Az ügynökség tájékoztatása szerint a vásár kezdete előtt több mint 200 külföldi szakember jelezte, hogy szeretne tárgyalni vagy részt venni a prezentációk egyikén.
Az üzleti turizmus egyik legnagyobb szakvásárát 2017. november 28. és 30. között tartják, a várakozások szerint több mint 15 ezer hivatásturisztikai szakember érkezik a városba – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).
Magyarország standján az MTÜ mellett 20 partner jelenik meg, és már a vásár kezdete előtt több mint 200 külföldi szakember jelezte, hogy szeretne tárgyalni vagy részt venni a prezentációk egyikén.
A magyar stand a barcelonai turisztikai nagyvásáron
A barcelonai IBTM World vásár az üzleti turizmus egyik legnagyobb szakvására, amely lehetőséget biztosít új szakmai kapcsolatok kialakítására, valamint a már meglévő kapcsolatok fenntartására, bővítésére. A vásár kiemelt fontosságát jelzi, hogy idén ünnepli 30. évfordulóját, és a visszajelzések szerint 150 országból több mint 15 ezer hivatásturisztikai szakember vesz részt rajta, akik több mint 3000 iparági szereplőt képviselnek.
A magyar standon napi 3 alkalommal szervez az MTÜ országbemutató prezentációkat. Ezek segítségével megismerhetik az érdeklődők Magyarországot és Budapestet, mint üzleti turisztikai desztinációt. Emellett az MTÜ szakértői és a társkiállítók tárgyalásokat folytatnak a szakmai partnerekkel, bemutatják az országot, és így bővíthetik ügyfélkörüket, ezen keresztül pedig a Magyarországra utazó látogatók körét is.
A Magyar Turisztikai Ügynökség 120 négyzetméteres standon, 20 partnerrel várja a Magyarország hivatásturisztikai kínálata iránt érdeklődőket. A magyar standon a látogatók a technológia segítségével 360 fokos virtuális túra során megtekinthetik Budapest és az ország nevezetes látnivalóit és épületeit. Emellett hazánk gasztronómiai értékeit is bemutatja az MTÜ az országra jellemző ételek, desszertek és borok kiemelkedő választékával.
Az MTÜ szerint az egyre növekvő érdeklődést az is jól mutatja, hogy a kiállítást meglátogató szakemberek közül már előzetesen is több mint 200-an foglaltak helyet a prezentációkra, személyes tárgyalásokra. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Barcelona továbbra is népszerű úti cél, de a túlturizmus aggodalmakat kelt a helyiek körében
Annak ellenére, hogy a gazdasági nehézségek és ingadozó árfolyamok szinte…
Tovább olvasom >Idén is díjazták az üzleti turizmus legjobbjait
Idén 13. alkalommal adták át a Business Excellence díjat az…
Tovább olvasom >VIMOSZ: márciusban tovább javult az üzleti hangulat a turizmusban
Márciusban a TKI turisztikai konjunktúra index plusz 4 ponton állt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >