„Magyarország legvonzóbb munkáltatója” cím, második helyezett: Mercedes-Benz
A Mercedes-Benz munkavállalói számára számos elemből álló juttatási csomagot és motivációs programot kínál, hogy hosszú távon stabil csapat dolgozhasson gyárukban.
– Munkatársaink visszajelzései alapján a szakmai fejlődési lehetőség nagy jelentőséggel bír, amelyet vállalatunk többek között változatos feladatokkal, nemzetközi csapatokban végzett projektmunkákkal, valamint külső és belső képzésekkel, illetve nyelvoktatással biztosít számukra. Cégünk számos helyi jótékonysági célt támogat munkával vagy anyagi felajánlással, amelyek eredménye közvetve vagy közvetlenül munkatársaink mindennapjaira is kihat – vallja Ács László, HR-igazgató.
A vállalat juttatási rendszere számos elemből áll: például ingyenes sportolási lehetőségeket, kedvezményes étkezést, továbbképzéseket, nyelvtanulási lehetőséget és Magyarországon eddig egyedülálló, kedvezményes bérlakásprogramot biztosít dolgozóinak.
A Mercedes-Benz vállalati kultúrájában kiemelt szerepet kap az egészségvédelem és a sport, amelyek részei a vállalat átfogó egészségügyi stratégiájának. A kecskeméti gyár számos szociális, közoktatási és egészségügyi intézményt támogat harmonikus testi-lelki környezetük építésében a vállalat társadalmi felelősségvállalása jegyében. A dolgozóknak nemcsak számos sportolási lehetőséget kínál a gyár, de rendszeres egészségügyi szűrőprogramok is zajlanak.
– A gyár törekvése a 2012-es indulása óta, hogy minél több fiatal figyelmét felkeltse a duális képzés, Kecskemét városa és a Mercedes-Benz Gyár iránt – hangsúlyozza Ács László.
Kapcsolódó cikkeink
Már tízből hat fiatal a szakképzést választja
Már tízből hatan a szakképzést választják az általános iskola nyolcadik…
Tovább olvasom >Csaknem 1 milliárd forintból fejleszt, majd oktat fajtakísérleti és fajtakitermesztő állomásain a Nébih
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) 984,73 millió forint vissza nem…
Tovább olvasom >Több mint 500 millió eurót ruházott be Szerbiában a Lidl az első öt évben
Az országban való működésének megkezdése óta eltelt öt év alatt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >