Magyarország legkedveltebb hot-dogja: a MOL Fresh Corner hot-dog!
A MOL Fresh Corner hot-dogja immár hivatalosan is Magyarország legkedveltebb hot-dogjává vált a Nielsen által mért értékesítési adatok alapján[1]. A 2023. november és 2024. november közötti időszakban ez lett a benzinkutakon országosan elérhető hot-dogok közül a legtöbbet eladott termék. Ráadásul a MOL újabb rekordot döntött: 2024-ben ismét több mint 10 millió hot-dog talált gazdára Fresh Corner üzleteiben, túlszárnyalta a 2023-as eredményeket.
Gasztronómiai élmények a Fresh Corner koncepció jegyében
A MOL 10 évvel ezelőtt indította útjára a Fresh Corner kiskereskedelmi koncepciót, amely új szintre emelte a töltőállomási kiszolgálás fogalmát. A Fresh Corner kávézókat úgy alakították ki, hogy az autósok és utazók számára minőségi pihenési és gasztronómiai élményt kínáljanak. A barátságos kiszolgálás mellett a változatos, minőségi ételek is kiemelt szerepet kapnak, – úgymint a hot-dog, a pizza wrap, minőségi kávék, szendvicsek és péksütemények – amelyek hozzájárulnak az ügyfelek kényelméhez és feltöltődéséhez.
„A MOL számára a gasztronómia az élményekről és a feltöltődésről szól. Tíz évvel ezelőtt indítottuk el a Fresh Corner koncepciót, hogy ügyfeleink számára minőségi gasztronómiai alternatívát kínáljunk az utazásaik során. A rekordokat döntő hot-dogunk sikere is azt mutatja, hogy ügyfeleink értékelik ezeket az erőfeszítéseinket. Hisszük, hogy a minőségi környezet és a gasztronómiai innováció éppoly fontos, mint maga az üzemanyag, és a Fresh Corner pontosan ezt a kettőt hozza össze”
– mondta Styaszny Endre, a MOL kiskereskedelmi vezetője.
Megérkezett az új kedvenc – a baconös XXL hot-dog
A MOL Fresh Corner kínálatát 2025 év elején egy különleges új limitált ízzel, a baconös XXL hot-doggal bővítette, amelyek a megszokott módon, Pick kolbásszal és Heinz szószok széles választékával, valamint ropogós kiflivel készülnek. Az új ízvariációt a MOL Move közösség tagjai szavazták meg egy hét országra kiterjedő, 6000 résztvevő bevonásával készült kutatás során. A „sült bacon” íz, – amely 90%-os hústartalommal és bükkfán füstöléssel debütál – hat országban az első, egy országban pedig a második helyen végzett, bizonyítva ezzel, hogy valódi nemzetközi kedvenc született.
A MOL továbbra is elkötelezett amellett, hogy Fresh Corner üzleteiben a magas színvonalú termékeket és élményeket, illetve folyamatosan megújuló ízeket kínáljon ügyfelei számára, ezzel reagálva a változó fogyasztói szokásokra, hozzájárulva ezáltal a kellemesebb és kényelmesebb utazásokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner: minőségi gasztronómia az utazók szolgálatában
A MOL Fresh Corner idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját. A…
Tovább olvasom >Az MBH Bank és a MOL stratégiai együttműködésre lépett az ATM-hálózat bővítése érdekében
Bár a digitális fizetési megoldások népszerűsége töretlenül növekszik, a lakosság fizetési…
Tovább olvasom >Mol: egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra
Egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >