Magyarország legkedveltebb hot-dogja: a MOL Fresh Corner hot-dog!
A MOL Fresh Corner hot-dogja immár hivatalosan is Magyarország legkedveltebb hot-dogjává vált a Nielsen által mért értékesítési adatok alapján[1]. A 2023. november és 2024. november közötti időszakban ez lett a benzinkutakon országosan elérhető hot-dogok közül a legtöbbet eladott termék. Ráadásul a MOL újabb rekordot döntött: 2024-ben ismét több mint 10 millió hot-dog talált gazdára Fresh Corner üzleteiben, túlszárnyalta a 2023-as eredményeket.
Gasztronómiai élmények a Fresh Corner koncepció jegyében
A MOL 10 évvel ezelőtt indította útjára a Fresh Corner kiskereskedelmi koncepciót, amely új szintre emelte a töltőállomási kiszolgálás fogalmát. A Fresh Corner kávézókat úgy alakították ki, hogy az autósok és utazók számára minőségi pihenési és gasztronómiai élményt kínáljanak. A barátságos kiszolgálás mellett a változatos, minőségi ételek is kiemelt szerepet kapnak, – úgymint a hot-dog, a pizza wrap, minőségi kávék, szendvicsek és péksütemények – amelyek hozzájárulnak az ügyfelek kényelméhez és feltöltődéséhez.
„A MOL számára a gasztronómia az élményekről és a feltöltődésről szól. Tíz évvel ezelőtt indítottuk el a Fresh Corner koncepciót, hogy ügyfeleink számára minőségi gasztronómiai alternatívát kínáljunk az utazásaik során. A rekordokat döntő hot-dogunk sikere is azt mutatja, hogy ügyfeleink értékelik ezeket az erőfeszítéseinket. Hisszük, hogy a minőségi környezet és a gasztronómiai innováció éppoly fontos, mint maga az üzemanyag, és a Fresh Corner pontosan ezt a kettőt hozza össze”
– mondta Styaszny Endre, a MOL kiskereskedelmi vezetője.
Megérkezett az új kedvenc – a baconös XXL hot-dog
A MOL Fresh Corner kínálatát 2025 év elején egy különleges új limitált ízzel, a baconös XXL hot-doggal bővítette, amelyek a megszokott módon, Pick kolbásszal és Heinz szószok széles választékával, valamint ropogós kiflivel készülnek. Az új ízvariációt a MOL Move közösség tagjai szavazták meg egy hét országra kiterjedő, 6000 résztvevő bevonásával készült kutatás során. A „sült bacon” íz, – amely 90%-os hústartalommal és bükkfán füstöléssel debütál – hat országban az első, egy országban pedig a második helyen végzett, bizonyítva ezzel, hogy valódi nemzetközi kedvenc született.
A MOL továbbra is elkötelezett amellett, hogy Fresh Corner üzleteiben a magas színvonalú termékeket és élményeket, illetve folyamatosan megújuló ízeket kínáljon ügyfelei számára, ezzel reagálva a változó fogyasztói szokásokra, hozzájárulva ezáltal a kellemesebb és kényelmesebb utazásokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh…
Tovább olvasom >Fény derült a zserbó titkára – ünnepi hagyomány újragondolva
Hagyomány és innováció találkozása az ünnepi asztalon: a MOL és…
Tovább olvasom >Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: decemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 0,1 százalékkal haladta meg, az előző havitól 1,2 százalékkal maradt el
A kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,4, naptárhatástól…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 5,3 százalékkal mérséklődött 2024 decemberében
Az ipari termelés volumene 2024 decemberében 5,3, munkanaphatástól megtisztítva 6,4…
Tovább olvasom >NGM: a német gazdasági recesszió visszahúzza a magyar ipar teljesítményét
A német gazdasági recesszió visszahúzza a magyar ipar teljesítményét –…
Tovább olvasom >