Magyarország látványosságait fedezhetik fel a gyerekek a SPAR-ral
A SPAR csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség kezdeményezéséhez, és a nyári vakációban egy egyedi matricagyűjtő akciót indít a gyermekek számára. A „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű promócióban a diákok hazánk egyedülálló épített és környezeti nevezetességeit ismerhetik meg. Miközben albumba sorakoztatják a matricákat, számtalan érdekes tudnivalóval gazdagodhatnak, és játékos feladatokat oldhatnak meg.
Alsó tagozatos általános iskolások tanórán kívüli ismeretszerzését segíti elő a Magyar Turisztikai Ügynökség nyári kampánya. A rendhagyó kezdeményezésnek köszönhetően a gyerekek színes élményekkel és hasznos tudásanyaggal gazdagodhatnak Magyarország természeti értékeiről és épített örökségeiről. A „Hol vagy, Kajla?” akció során a kisdiákok Kajla, a kíváncsi magyar vizslakölyök nyomait követik, így fedezhetik fel személyesen és virtuálisan is hazánk kincseit.
„Családcentrikus vállalatunk örömmel csatlakozott az országos kampányhoz, hiszen a szívügyünknek tekintjük a gyermekek gondos, ugyanakkor játékos nevelését. Másrészt pedig elkötelezettek vagyunk hazánk környezeti és épített kincseinek népszerűsítése és védelme mellett” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az országos akció és a hozzá kapcsolódó játékok aktivitásra is ösztönzik a kisdiákokat: ha megtetszettek nekik azok a helyszínek, ahol az előttük csavargó Kajla kutya is megfordult, arra buzdítják őket, kerekedjenek fel a családjukkal és látogassanak el ők is oda. A kezdeményezés a Kajla útlevélre és egy telefonos applikációra épül, amellyel a gyermekek megyénként két-két fontos turisztikai célpontot kereshetnek fel a szüleikkel.
Az applikációt és az útlevelet egészíti ki a kampány harmadik eleme, a SPAR matricagyűjtő akciója. A 2019. június 20. és augusztus 14. között tartó promóció során 200 matricát lehet összegyűjteni egy albumban. A képes tájékoztatófüzet Kajla, az országjáró vizslakölyök közreműködésével hazánk népszerű látványosságait mutatja be, megyénként kettőt. Az áruházlánc „Hol vagy, Kajla?” nevű akciójában a matricagyűjtő-albumot 1999 forintos normál áron lehet beszerezni, de 3000 forint feletti vásárlás esetén a pénztárnál a vásárló egy kasszakupont kap, amely 999 forintos kedvezményes árat biztosít a promóció teljes ideje alatt. Egy matricacsomagot, amely 5 albumba ragasztható matricát tartalmaz, 69 forintért lehet megvásárolni. A matricacsomag emellett további meglepetést is magában foglal: vagy egy a SPAR-csoport üzleteiben beváltható árengedményre jogosító szelvényt – 20%-os termék- vagy 10%-os kedvezménykupont, illetve 5000 forint feletti vásárlás esetén egy 500 forintos engedményt biztosító kupont –, vagy pedig egy Kajlát ábrázoló kártyát. A matricacsomagokba összesen 500 000 SPAR kupont rejtenek el.
A matricagyűjtő akcióban a SPAR, INTERSPAR, City SPAR, SPAR partner és SPAR market áruházak vesznek részt. A Kajla-albumokat az üzletekben külön kihelyezve találják a vásárlók, a matricacsomagokat pedig a kasszákban lehet megvásárolni. A Kajla útlevéllel rendelkező gyermekek számára külön meglepetéssel is készül a SPAR: 2019. június 20. és 26. között ajándék matricacsomag kupon lesz igényelhető a kajla.spar.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >