Magyarország is felvonultatja turisztikai kínálatát a londoni WTM-en
Idén november 5. és 8. között már 33. alkalommal nyitotta meg kapuit a világ egyik legjelentősebb szakmai kiállítása, a londoni World Travel Market (WTM), melynek 2012-ben, november 5. és 8. között, a londoni ExCeL stadion ad otthont.
Az idén 33. alkalommal megrendezett szakmai seregszemlén közel 48 ezer szakember – döntéshozók, turisztikai szervezetek, szolgáltatók, a turisztikai média, valamint a szakoktatás képviselői – találkozhat egymással a világ minden tájáról. A Magyar Turizmus Zrt. szervezésében hazánk is felvonultatja turisztikai kínálatát, a felszín alatti vízkincsünket középpontba állító nemzeti standon, mely korábban már több nemzetközi vásáron is elismerésben részesült.
A világ egyik legrangosabb vásárán hazánk turisztikai kínálatát a Magyar Turizmus Zrt. 17 társkiállítóval együtt képviseli. A mintegy 190 m2-es stand látványelemei, hazánk vízkincseinek fókuszba helyezésével irányítják a látogatók figyelmét Magyarországra. A különleges megjelenést idén új attrakciók is gazdagítják a folyamatos technológiai megújulás jegyében, ami a világrendezvény központi témája is egyben. A vendégeknek alkalmuk nyílik két – külön erre az eseményre kifejlesztett – különleges, táblagépen játszható játékkal is megismerni hazánk turisztikai attrakcióit. A memóriajáték különböző turisztikai termékekre (Budapest, Balaton, Spa és Wellness, hungarikumok, kastélyok és várak), a puzzle játék pedig a 9 hazai turisztikai régió jellegzetes vonzerőire épül. A sikeres játék után megjelenő QR kód leolvasásával a játékos letölthet egy fényképes leírást az adott régióról, illetve turisztikai termékről, mellyel tovább gyarapíthatja ismereteit Magyarország sokszínű kínálatáról.
Hagyományos attrakcióként hazánk bor és gasztronómiai kincseiből csipegethetnek a látogatók egy gourmet sarokban, ahol a szervezők borkóstolóval és libamájfalatkákkal várják az érdeklődőket.
Magyarország nagyszabású turisztikai megjelenésének alkalmából a WTM-en részt vesznek a Magyar Turizmus Zrt. vezetői, Denéné Tóth Marianna vezérigazgató, Horváth Gergely turisztikai vezérigazgató-helyettes, Maráczi Gábor stratégiai- és marketingigazgató, valamint Mező Ildikó, az MT Zrt. londoni képviseletének vezetője, akik nemzetközi marketing- és médiaügynökségekkel, utazásszervezőkkel és más szakmai partnerekkel folytatnak tárgyalásokat stratégiai marketing- és média-együttműködések, továbbá MICE rendezvények témájában. Az elmúlt évek gyakorlatának megfelelően, a magyar nemzeti standon tartották azt a hivatalos ünnepi fogadást, amelynek keretében a magyar szakma látta vendégül a világ minden részéből érkező szakmai partnereit egy kötetlen beszélgetésre, a kiállítás első napján.
Másnap, november 6-án, az MT Zrt. vezetői látogatást tesznek a román nemzeti standon, ahol többek között a román turisztikai államtitkárral folytatnak megbeszélést.
Az üzleti tárgyalások lebonyolítása mellett, a társaság vezetői sajtóinterjúkat is adnak. (turizmusonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >