Magyarország egyik legismertebb divattervezőjével erősít a Szentkirályi
Hazánk egyik legsikeresebb designere, Vágó Réka tervezett kiegészítőt az ásványvízmárkának. A másfél literes szénsavas, szénsavmentes és szén-dioxiddal enyhén dúsított ásványvíz mellé április 12-től két hétig a divattervező által megálmodott kulcstartó jár ajándékba az INTERSPAR üzleteiben. A Szentkirályi együttműködése a hazai divatiparral nem újkeletű.
Két kedvelt hazai prémiummárka kooperációjának gyümölcse a rózsaszín ’Szentkirályi by REKAVAGO’ kulcstartó. Az egyedi tervezésű darab könnyedén illeszthető az ásványvizes palackok kupakjára és rögzíthető táskára vagy akár övtartóra.
A két brand közötti együttműködés az általuk képviselt hasonló értékek mentén alakult ki: a prémium minőség, a magyar gyökerek és a küldetéstudat is meghatározó mindkét márka esetében. Hasonlóan a Szentkirályihoz, a REKAVAGO is nemzetközi sikerekkel rendelkező hazai brand, amelynek termékei itthoni tervezéssel és gyártással, prémium alapanyagokból készülnek.
„Tervezőként fontos számomra, hogy olyan tárgyak szülessenek a kezeim alatt, amelyek szépek és egyben hasznosak is. Ezen szempontok alapján alkottam meg a Szentkirályi palacktartó kulcstartót: az üveget kényelmesen magunkkal tudjuk vinni anélkül, hogy a kezünkben kellene tartani” – mondta el Vágó Réka.
„Magyarország piacvezető ásványvízmárkájaként folyamatosan keressük azokat az együttműködési lehetőségeket, amelyek a szintén hazai brandeket erősítik. A magyar divat támogatása a tavalyi évben kapott először hangsúlyos szerepet vállalatunknál: akkor vettünk először részt egy budapesti divathéten és egyedülállóan látványos reklámfilmet készítettünk Fodor Klarissza, fiatal magyar modell főszereplésével” – tette hozzá van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.
2018. április 12. és 25. között az INTERSPAR üzleteiben legalább két zsugor 1,5 literes – szénsavas, szénsavmentes és szén-dioxiddal enyhén dúsított – Szentkirályi ásványvíz egyidejű vásárlása esetén, egy Vágó Réka divattervező által megálmodott kulcstartót kapnak ajándékba a fogyasztók.
Kapcsolódó cikkeink
Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >Indul a húsvéti bevásárlás: több mint 500 tonna füstölt hústermékkel készül a SPAR az idei ünnepekre
Több mint 500 tonna füstölt húsáruval készülnek a SPAR és…
Tovább olvasom >Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >