Magyarország egyik legismertebb divattervezőjével erősít a Szentkirályi
Hazánk egyik legsikeresebb designere, Vágó Réka tervezett kiegészítőt az ásványvízmárkának. A másfél literes szénsavas, szénsavmentes és szén-dioxiddal enyhén dúsított ásványvíz mellé április 12-től két hétig a divattervező által megálmodott kulcstartó jár ajándékba az INTERSPAR üzleteiben. A Szentkirályi együttműködése a hazai divatiparral nem újkeletű.
Két kedvelt hazai prémiummárka kooperációjának gyümölcse a rózsaszín ’Szentkirályi by REKAVAGO’ kulcstartó. Az egyedi tervezésű darab könnyedén illeszthető az ásványvizes palackok kupakjára és rögzíthető táskára vagy akár övtartóra.
A két brand közötti együttműködés az általuk képviselt hasonló értékek mentén alakult ki: a prémium minőség, a magyar gyökerek és a küldetéstudat is meghatározó mindkét márka esetében. Hasonlóan a Szentkirályihoz, a REKAVAGO is nemzetközi sikerekkel rendelkező hazai brand, amelynek termékei itthoni tervezéssel és gyártással, prémium alapanyagokból készülnek.
„Tervezőként fontos számomra, hogy olyan tárgyak szülessenek a kezeim alatt, amelyek szépek és egyben hasznosak is. Ezen szempontok alapján alkottam meg a Szentkirályi palacktartó kulcstartót: az üveget kényelmesen magunkkal tudjuk vinni anélkül, hogy a kezünkben kellene tartani” – mondta el Vágó Réka.
„Magyarország piacvezető ásványvízmárkájaként folyamatosan keressük azokat az együttműködési lehetőségeket, amelyek a szintén hazai brandeket erősítik. A magyar divat támogatása a tavalyi évben kapott először hangsúlyos szerepet vállalatunknál: akkor vettünk először részt egy budapesti divathéten és egyedülállóan látványos reklámfilmet készítettünk Fodor Klarissza, fiatal magyar modell főszereplésével” – tette hozzá van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.
2018. április 12. és 25. között az INTERSPAR üzleteiben legalább két zsugor 1,5 literes – szénsavas, szénsavmentes és szén-dioxiddal enyhén dúsított – Szentkirályi ásványvíz egyidejű vásárlása esetén, egy Vágó Réka divattervező által megálmodott kulcstartót kapnak ajándékba a fogyasztók.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >Új, innovatív kutyaeledel az INTERSPAR hipermarketek kínálatában
A SPAR Magyarország folyamatosan bővíti termékei körét és keresi azokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OMV 2025 végéig csaknem 50 ultragyors töltőpontot ad át az országban
Magyarországon már 15 helyszínen lehet igénybe venni az OMV új…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették…
Tovább olvasom >