Magyarország az innovatív oldalát mutatja be a második Kínai Nemzetközi Import Expón
Magyarország innovatív oldalát ismerheti meg a kínai közönség a második Kínai Nemzetközi Import Expón (CIIE) – mondta Hendrich Balázs, a Magyar Exportfejlesztési Ügynökség (HEPA) vezérigazgatója szerdán Sanghajban, a magyar országpavilon megnyitóján.
A november 10-éig tartó kiállításon a 136 négyzetméteres magyar országpavilon a turisztikai látványosságok, a befektetési környezet és a kereskedelmi lehetőségek ismertetésén túl a Teqball nevű magyar innováció sporteszközeit is bemutatja az érdeklődőknek, akik ki is próbálhatják a játékot a görbített asztalon. A pavilonnál emellett a 4forDance és a Fricska táncegyüttes látványos előadásai bepillantást nyújtanak a magyar kulturális hagyományokba.
Az expón, amelyen Magyarország tavaly díszvendégként vett részt, idén ismét kitüntetett helyet kapott, az országpavilon mellett ugyanis egy 108 négyzetméteres mezőgazdasági pavilonnal is részt vehet, ahol a HEPA támogatásával magyar cégek mutathatják be termékeiket. Az érdeklődök itt egyebek mellett sajtokat, borokat és libamájat kóstolhatnak.
A szervezők beszámolója szerint a kiállításon idén mintegy 150 országból, illetve régióból közel 3000 cég vesz részt, az expó helyszínéül szolgáló, lóherét mintázó komplexumot pedig kibővítették, így közel 300 ezer négyzetméter áll rendelkezésre a résztvevők számára. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >