MagyarBrands díjat kapott a PREVENTA csökkentett deutériumtartalmú ivóvíz termékcsalád
A Preventa® csökkentett deutériumtartalmú ivóvíz termékcsalád 2016-ban elnyerte a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában a MagyarBrands kitüntető díjat. A Preventa® a világ első csökkentett deutériumtartalmú ivóvíz családja, mely napjainkig több mint ötven országba jutott el. A termékcsalád 2015-től már nemcsak szénsavas, hanem szénsavmentes formában is kapható.
2016-ban hetedszer tették mérlegre a hazai márkákat a MagyarBrands bírálói. Idén először díjazták a márkákat három kategóriában a Szakmai Bizottság tagjai: kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka kategóriában. A MagyarBrands program magyar vonatkozású kiváló márkákat díjaz, olyan márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is, elnyerése kiemelkedő érdemnek számít.
A Díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolják. A Szakmai Bizottság döntése alapján a PREVENTA márkanév KIVÁLÓ FOGYASZTÓI MÁRKÁNAK számít, a hazai TOP termékmárkák egyikeként. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj nemcsak elismerés, hanem a fogyasztók számára is aktív segítséget jelent.
A HYD Rákkutató és Gyógyszerfejlesztő Kft. munkatársai, tulajdonosai méltán büszkék a PREVENTA MagyarBrands Kiváló Fogyasztói Termék díjra, a magyar tudományos felfedezés alapján kifejlesztett, világelső Preventa csökkentett deutériumtartalmú ivóvizek hazai és nemzetközi sikereire.
Kapcsolódó cikkeink
ChatGPT és az elismerések
Megkérdeztem a ChatGPT-t, mit gondol a díjakról. A válasz: elismerések…
Tovább olvasom >Díjazzuk a magyar márkát! – gálaesten ünnepelték a kiváló hazai márkák teljesítményét
A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét,…
Tovább olvasom >Hogyan találjuk meg a kiváló hazai márkákat? A MagyarBrands Program ebben segít
Hogy miért tartunk kiválónak egy márkát, az optimális esetben egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >