MagyarBrands díjat kapott a Família tészta márka
A Família tészta fogyasztói márka idén elnyerte a MagyarBrands díjat. A MagyarBrands Szakértői Bizottsága immár hatodik éve díjazza az általuk jelölt, illetve a pályázati rendszer során, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás alapján a kiválasztott magyar vonatkozású márkákat.
A Famíliatészta Kft. részére, a KutatóCentrum által végzett reprezentatív fogyasztói felmérés szerint márkaismertség tekintetében a hazai gyártók* közül a Família tészta a három legismertebb márka közé tartozik. Az 1000 fő megkérdezésével készült kutatás eredménye a pályázat része volt, ami bizonyára hozzájárult a díj elnyeréséhez.
A szempontok figyelembevételénél idén a bizottság először a tulajdon, a foglalkoztatás és az identitás alapján választotta ki az értékelésben szereplő brandeket, majd ezután határozta meg a márkaérték pontszámát.
Kapcsolódó cikkeink
Forrásban a tésztapiac
Gyors reakciókat kívánnak a piaci szereplőktől a tésztapiac eseményei. Nemcsak…
Tovább olvasom >Évente mintegy 50 ezer tonna száraztésztát vásárolnak Magyarországon
Évről évre mintegy 50 ezer tonna száraztészta kerül a vásárlók…
Tovább olvasom >7-13%-kal csökkenti bizonyos termékeinek árát a Barilla Olaszországban
Az olasz Barilla 7-13%-os árcsökkentést tervez bevezetni számos termékére, többek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >