MagyarBrands díjas a SuperShop!
A MagyarBrands program a sikeres magyar márkákat rangsorolja, és díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a SUPERSHOP KIVÁLÓ ÜZLETI MÁRKÁNAK számít, a hazai üzleti TOP márkák egyikeként!
A díj odaítélése során fontos szempont, hogy mennyire érezzük magyarnak a márkát, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott brand. Az értékelés szempontjai között szerepel a márkaépítés folyamata, a brand ismertsége, kedveltsége, tradíciója és reputációja is.
Büszkék vagyunk rá, hogy a SuperShop elnyerte a MagyarBrands díjat, és a legismertebb, legkedveltebb többpartneres hazai hűségprogramként országszerte 16 Partnervállalattal vásárlók milliói számára nyújthatunk előnyöket!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A Brand Finance, a világ vezető márkaértékelési tanácsadó cége összeállította…
Tovább olvasom >Új brand a Plenishtől a növényi alapú italok terén
A brit Planish új brandinget vezetett be növény alapú teje,…
Tovább olvasom >A fogyasztók olyan brandeket keresnek, amelyek reagálnak igényeikre
A fogyasztók 80%-a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan brandeknél, amelyek arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >