MagyarBrands 2011 díjat kapott a Szentkirályi
A szeptemberben újabb nemzetközi versenyen világdíjat nyert Szentkirályi Ásványvíz Kft. – több más mellett – évek óta minden évben elnyeri a hazai Superbrands díjat. Idén másodszor díjazta a magyar márkákat a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága, és a tavalyi évhez hasonlóan a MagyarBrands 2011 díjjal jutalmazták a Szentkirályit, mint az év legdinamikusabb fogyasztói márkáját, és egyúttal bekerült a TOP150 fogyasztói/TOP80 üzleti magyar márkák közé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >