Magyar vezetővel erősíti csapatát a Tesco
Május 10-étől Jegesi Viktor lett a Tesco-Global Áruházak Zrt. új marketingigazgatója. Jegesi Steve Reynoldsot váltja, aki a jövőben a törökországi Tesco áruházak marketingigazgatója lesz.Jegesi Viktor 1997-ben csatlakozott a Tescóhoz, és a vállalat működésének számos területét megismerte. Kinevezése előtt marketingműködési igazgatóként a kereskedelmi és promóciós stratégiai tervezésért felelt.
A Tesco marketingigazgatójaként a jövőben feladatkörébe tartozik a kereskedelmi aktivitások tervezése, a Tesco-márka építése, az árstratégia kialakítása, az ATL- és BTL-kommunikáció, az akciós folyamatok felügyelete, a piackutatások és áruházi marketingeszközök menedzselése, a lokális marketingtevékenységek, valamint a forgalmi tervezés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >