Magyar vezetővel erősíti csapatát a Tesco
Május 10-étől Jegesi Viktor lett a Tesco-Global Áruházak Zrt. új marketingigazgatója. Jegesi Steve Reynoldsot váltja, aki a jövőben a törökországi Tesco áruházak marketingigazgatója lesz.Jegesi Viktor 1997-ben csatlakozott a Tescóhoz, és a vállalat működésének számos területét megismerte. Kinevezése előtt marketingműködési igazgatóként a kereskedelmi és promóciós stratégiai tervezésért felelt.
A Tesco marketingigazgatójaként a jövőben feladatkörébe tartozik a kereskedelmi aktivitások tervezése, a Tesco-márka építése, az árstratégia kialakítása, az ATL- és BTL-kommunikáció, az akciós folyamatok felügyelete, a piackutatások és áruházi marketingeszközök menedzselése, a lokális marketingtevékenységek, valamint a forgalmi tervezés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >