Magyar vezetővel erősíti csapatát a Tesco
Május 10-étől Jegesi Viktor lett a Tesco-Global Áruházak Zrt. új marketingigazgatója. Jegesi Steve Reynoldsot váltja, aki a jövőben a törökországi Tesco áruházak marketingigazgatója lesz.Jegesi Viktor 1997-ben csatlakozott a Tescóhoz, és a vállalat működésének számos területét megismerte. Kinevezése előtt marketingműködési igazgatóként a kereskedelmi és promóciós stratégiai tervezésért felelt.
A Tesco marketingigazgatójaként a jövőben feladatkörébe tartozik a kereskedelmi aktivitások tervezése, a Tesco-márka építése, az árstratégia kialakítása, az ATL- és BTL-kommunikáció, az akciós folyamatok felügyelete, a piackutatások és áruházi marketingeszközök menedzselése, a lokális marketingtevékenységek, valamint a forgalmi tervezés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >