Magyar vezető a Publicis közép-kelet-európai szakértői központjainak az élén
A Le Pont elnevezésű nemzetközi formáció létrehozásával fejleszti tovább „Power of One” modelljét a Publicis Groupe Közép- és Kelet Európában. A Le Pont – mely franciául hidat jelent – bevezetésével a magyar, lengyel és cseh szakértői központok szolgáltatásai, valamint lokális és nemzetközi tudása egyesül. A 600 fős nemzetközi csapat társvezetője Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja.
Tomas Lauko, a Publicis Groupe CEE vezérigazgatója elmondta:
„Az elmúlt néhány évben a Publicis Groupe világszerte elindult a „Power of One” útján, hogy az üzleti világ dinamikus változásaival párhuzamosan maga is átalakuljon. Miután a kelet-közép-európai régióban működő helyi szervezeteink sikeresen átálltak az új „Power of One” modellre, a következő lépésként integrált módon összekötjük a Magyarországon, Lengyelországban és Csehországban található három szakértői központunkat. Ezáltal egy virtuális csapatban egyesülnek az e-kereskedelem, a tartalomgyártás, adatelemzés, technológia és kreativitás területén nyújtott kompetenciáink”.
A Le Pont-t bemutató videó itt található.
Teljes körű digitális megoldások
A Le Pont a fogyasztók folyamatosan változó igényeihez igazodva kínál teljes körű digitális megoldást a Groupe ügyfeleinek. Célja a stratégiai és digitális tanácsadási szolgáltatások támogatása, a fogyasztók megértésének következő szintre emelése, mindezt az adatelemzés legújabb eszközeire és módszereire támaszkodva.
Összekapcsolt ökoszisztéma
A 600 szakértő közös, elsősorban a márkaépítés és az akcióalapú digitális kampányok területén szerzett közös tudása teszi egyedülállóvá a Le Pont hatékonyságát.
Moduláris kialakítás, egyedi megoldások
A Le Pont a Publicis Groupe közép-kelet-európai szaktudására épít: a Csehországban (CRM, adat, technológia és fejlesztés), Magyarországon (tartalomstratégia, dinamikus és diszruptív kreativitás) és Lengyelországban (e-kereskedelem, tartalomelőállítás) működő szakértői központokat vonja össze egy formációba.
Elismert referenciák
A Le Pont csapatának tapasztalata az olyan globális márkákkal való együttműködésre épül, mint a Beiersdorf (Publicis One Touch), a Daimler (Publicis Emil-lel), az Adidas, Barilla, JDE, JTI, Mondelez, Nestle, Visa, GSK, Sanofi, Mattel, Reckitt, Microsoft, LIDL, BP, P&G, Novartis, GSK, Telekom, Bacardi és a Nokia.
Tapasztalt üzleti vezetés
A Le Pont globális csapatát Sásdi Helga, a Publicis Groupe Magyarország CEO-ja és Konrad Dorabialski, a Publicis Groupe Lengyelország üzlet- és tartalomfejlesztési vezetője megosztva irányítja. A két szakember jelenlegi pozícióját megtartva vállalja új feladatkörét.
„Helga és Konrad rengeteg tapasztalattal rendelkeznek mind a regionális és globális piacon, mind a Publicis Groupe legfontosabb ügyfeleinek területén. Figyelemreméltó múltjuk és az ügyfelek üzleti igényeinek alapos ismerete biztosítja az ahhoz szükséges szakértelmet, tapasztalatot és lényeglátást, hogy a Le Pont által kínált lehetőségekből partnereink világszerte a legtöbbet ki tudják hozni” – emelte ki Tomas Lauko.
Sásdi Helga, a Le Pont társvezetője, Publicis Groupe CEO-ja szerint „a Le Pont azon ügyfeleinknek kínál teljeskörű megoldást, akik a digitális területen szeretnének kiváló eredményeket elérni. Olyan holisztikus fogyasztói utakat építünk, ahol jó ötletekkel és innovatív megoldásokkal növeljük partnereink hatékonyságátt az új vásárlói igények világában”.
A Le Pont működése kapcsán Sásdi Helga hozzátette:
„A különböző helyszíneken dolgozó közel hatszáz munkatársunk sokszínű tehetségére építve tudunk ügyfeleink igényeire és költségvetésére szabott agilis és gyorsan reagáló csapatokat kialakítani. Azt a fajta startup-mentalitást szeretnénk képviselni a Le Pont-nál, amely gyorsaságot, átláthatóságot és közös alkotási lehetőséget biztosít minden résztvevőnek. Az elmúlt kilenc évben itthon a digitális stratégiára és tartalomfejlesztésre összpontosítottunk, számtalan nemzetközi ügyféllel együtt dolgozva. Mostanra viszont a digitális tartalmak, e-kereskedelem és adatelemzés területén szerzett ismereteink összekapcsolásával és újszerű adat- és technológia vezérelt lehetőségekkel tudunk innovatív megoldásokat kínálni. Nagyon izgatottak vagyunk Konraddal, hogy közösen indítsuk útjára a Le Pont-t.’
Konrad Dorabialski, a Le Pont társvezetője, a Publicis Groupe Poland üzlet- és tartalomfejlesztési vezetője szerint
„a Le Pont bevezetése egy olyan időszakra esik, amikor ügyfeleinkre minden eddiginél nagyobb nyomás nehezedik. Egy hatalmas lehetőség ez nekünk arra, hogy olyan egyedi megoldásokhoz nyúljunk, amelyek egyszerre ötvözik a startup-kultúra hatékonyságát a nagyvállalatokra jellemző szakértői tapasztalattal és eredményességgel. Ennek a kombinációnak köszönhetően tudjuk a Publicis Groupe ügyfeleit tökéletes minőségben kiszolgálni a kreatív tartalmak, e-kereskedelem, adatelemzés és technológia területén. A cég számára emiatt természetes lépés volt, hogy ötvözzük a magyar és cseh szakemberek tudását azokkal a tapasztalatokkal, melyeket az elmúlt 15 évben szereztünk Lengyelországban a webes, digitális és e-kereskedelmi tudásközpontjainkban”.
Kapcsolódó cikkeink
Többet költünk, mint eredetileg terveztük
Ugyan a magas inflációs környezetben nő a fogyasztói tudatosság, továbbra…
Tovább olvasom >Stagnál a magyarok pénzügyi pesszimizmusa
Továbbra is a magyarok reagálnak a legérzékenyebben a gazdasági helyzet…
Tovább olvasom >Ma már azok is spórolnak, akik tavaly nem tették
Még a lengyelek, a csehek és a szlovákok is bátrabban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >