Magyar vállalatok nyertek a BrandTrenddel a World CSR Day-en
Új dimenziót nyitott a BrandTrend a magyarországi CSR-aktivitásokat komolyan vevő vállalatok számára. Először fordult elő, hogy a BrandTrenddel együttműködve magyar vállalatok nemzetközi megmérettetésen vettek részt, ahol rangos elismerést és sikert is arattak.
Február 18-án, a CSR világnapján Mumbaiban, a World CSR Day kongresszuson került sor a Global CSR Excellence and Leadership Awards elismerések kiosztására. Négy magyar cég is díjazott lett a különböző kategóriákban: E.ON Magyarország – Fenntarthatósági stratégia; HELL ENERGY – A legjobb CSR-gyakorlat; LIDL Magyarország Bt. – A legjobb CSR-gyakorlat FMCG-kategóriában; Richter Gedeon Nyrt. – Egészség. Rajtuk kívül a BrandTrend márkatanácsadó vállalat is átvehette a rangos elismerést az Innováció a CSR-kategóriában szekcióban.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar vállalatok nyertek a BrandTrend-del a World CSR Day-en
Új dimenziót nyitott a BrandTrend a magyarországi CSR aktivitásokat komolyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Riasztó jelek a földeken: aszály sújtja a kukoricát, a búzánál még van remény
A szakértők szerint a kukoricaállomány már most tragikus képet mutat,…
Tovább olvasom >