Magyar vállalatok nyertek a BrandTrenddel a World CSR Day-en
Új dimenziót nyitott a BrandTrend a magyarországi CSR-aktivitásokat komolyan vevő vállalatok számára. Először fordult elő, hogy a BrandTrenddel együttműködve magyar vállalatok nemzetközi megmérettetésen vettek részt, ahol rangos elismerést és sikert is arattak.
Február 18-án, a CSR világnapján Mumbaiban, a World CSR Day kongresszuson került sor a Global CSR Excellence and Leadership Awards elismerések kiosztására. Négy magyar cég is díjazott lett a különböző kategóriákban: E.ON Magyarország – Fenntarthatósági stratégia; HELL ENERGY – A legjobb CSR-gyakorlat; LIDL Magyarország Bt. – A legjobb CSR-gyakorlat FMCG-kategóriában; Richter Gedeon Nyrt. – Egészség. Rajtuk kívül a BrandTrend márkatanácsadó vállalat is átvehette a rangos elismerést az Innováció a CSR-kategóriában szekcióban.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar vállalatok nyertek a BrandTrend-del a World CSR Day-en
Új dimenziót nyitott a BrandTrend a magyarországi CSR aktivitásokat komolyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >