Magyar vállalatok nyertek a BrandTrenddel a World CSR Day-en
Új dimenziót nyitott a BrandTrend a magyarországi CSR-aktivitásokat komolyan vevő vállalatok számára. Először fordult elő, hogy a BrandTrenddel együttműködve magyar vállalatok nemzetközi megmérettetésen vettek részt, ahol rangos elismerést és sikert is arattak.
Február 18-án, a CSR világnapján Mumbaiban, a World CSR Day kongresszuson került sor a Global CSR Excellence and Leadership Awards elismerések kiosztására. Négy magyar cég is díjazott lett a különböző kategóriákban: E.ON Magyarország – Fenntarthatósági stratégia; HELL ENERGY – A legjobb CSR-gyakorlat; LIDL Magyarország Bt. – A legjobb CSR-gyakorlat FMCG-kategóriában; Richter Gedeon Nyrt. – Egészség. Rajtuk kívül a BrandTrend márkatanácsadó vállalat is átvehette a rangos elismerést az Innováció a CSR-kategóriában szekcióban.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar vállalatok nyertek a BrandTrend-del a World CSR Day-en
Új dimenziót nyitott a BrandTrend a magyarországi CSR aktivitásokat komolyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >